Monday, April 11, 2011

Ruxanda

Lumi Ro imi cerea ceva frumos. I-am indeplinit cererea.

25 comments:

  1. Frumoasa Ruxanda, adevarat! dar pe mine ma interseaza ce reprezinta verde-albastru-negru, te rog :)

    ReplyDelete
  2. @ Carmen : Nu am nici o explicatie. Pur si simplu, cromatic, mi-a placut. Promit sa ma gandesc sa gasesc semnificatii, sa nu ma rezum doar la cromatica.

    ReplyDelete
  3. Asa Costin, "scoate" frumosul din jur. Banuiesc ca lumea e satula de mizerie, vrem sa vedem frumosul rosul, rosul din viata de zi cu zi. Sunt sigura ca exista si roz si rosu foarte mult, trebuie doar sa il descoperim.DESCOPERA-L!Eu voi incerca de aici, te provoc ca tu sa o faci de acolo!

    ReplyDelete
  4. Intr-adevar e frumoasa ! Are niste ochi !
    Multumesc pentru darul de luni de dimineata: revelatia blogului Intre vis si realitate !

    ReplyDelete
  5. si ce nr de tel are ruxandra???

    ReplyDelete
  6. Toti oamenii sunt frumosi! Important este sa o recunoastem!Numai bine!

    ReplyDelete
  7. Frumoasă Ruxandra !

    Mai vrem !

    ReplyDelete
  8. Scuze Ruxanda ! Am pus o literă în plus .

    ReplyDelete
  9. O doamna foarte frumoasa! :X

    ReplyDelete
  10. @ Lumi Ro : Voi încerca, dar nu promit.

    ReplyDelete
  11. @ Blondu : mă golane, tu ce crezi că e aici, bar de negrii?

    ReplyDelete
  12. @ Alice Georgiana : Ai dreptate. Trebuie să o recunoaştem, dar să şi vedem partea frumoasă.

    ReplyDelete
  13. @ Sorin : îţi mulţumesc în numele ei. Bine că ai sesizat că numele este Ruxanda. Ţine foarte mult la acest lucru.

    ReplyDelete
  14. @ C.L.M. : este o fată drăguţă şi cu mult bun simţ. Dar are un defect : suportă prea multe măgării din partea oamenilor, fără să reacţioneze, nevrând să se deschidă conflicte.

    ReplyDelete
  15. Frumoasa fotografie! Am impresia ca am vazut-o pe Ruxanda la TV, daca nu gresesc cumva.

    ReplyDelete
  16. LOL !

    1. Uite ca mie nu mi-a trecut absolut niciodata prin minte sa te rog sa postezi ceva frumos ! De ce oare ? Cred ca mie imi plac surprizele (oi fi si eu putin gambler, cine stie ? Desi pe de alta parte stiu ca nu sunt la risc mare pe blogul tau, ca pana acum nu cred ca ai postat ceva care sa nu fie macart interesant daca nu neaparat frumos. Mie si poza aia cu ghettoul mi-a placut si o anunt pe Lumi Ro, ca poza aia MI SE PARE MIE MULT MAI POTRIVITA STILULUI EI DE FOTO PRIVAT. nu sa stea acolo. Doar asa sa fantazeze ca s-ar plimba pe-acolo, ca doar nu e threatening, si sa imtalneasca o surpriza neasteptata si deci placuta dupa un colt din ala darapanat ...insert ce dorinta isi doreste ea acuma, poate sa fie o cutiuta cadou, sau un catelus simpatic, orice vrea ea, acolo, ,dupa colt, la poza aia dara panata o sa gasesaca si o sa i se para de 100000 mai frumos decat tipa asta de aici !) (sa-mi zica ea ca nu am dreptate !)

    2. CC, invidiosule pe ea ca e in America, ca poza asta i-ai dat-o exact ca o intepatura !

    3. Re. cucoana asta din poza, nu ma deranjeaza decat rujul.

    ReplyDelete
  17. @ Dr.Crăciun : 1. Când Lumi a "cerut" ceva frumos, a vrut să vadă şi cealaltă parte a României. Dacă te uiţi ai să vezi că începusem o serie destul de neagră. Am avut o serie de refuzuri. Nu cred că este corect să o blamăm pe Lumi că ea se plimbă prin acele locuri şi îşi povesteşte experienţa.
    2. Nu a fost o înşepatură, sau cel puţin aşa am perceput-o eu, ci ca un răspuns. Determinat în mare parte şi de Nea Costache.
    3. Domnişoara este o draguţă. Rujul eu l-am accentuat din prelucrare

    ReplyDelete
  18. CC: pe scurt de tot, parerea mea sincera este ca tu le cam confunzi la caracter pe Lumi noi si pe Ruxanda: Ruxanda e o fata modesta si de bun simt care te cam lasa sa cam faci ce vrei tu cu ea, din pacate pentru ea (exagerz un pic la faza asta mai mult ca sa accentuez diferenta de personalitati). Lumi noi este si ea de bun simt, dar este o rasfatata (in sensul BUN al cuvantului, desigur.)

    Ambele fete sunt super si tu CC nu le meriti pe nici una, si nici nu prea stii sa le faci pe plac asa cat ar merita ele de bine, doar cam max. (cu indulgenta !) 75 % reusesti, ai putea si mai bine !

    ReplyDelete
  19. CC: orice ai face , nu incerca sa o schimbi pe una-ntr-alta ca sa obtii tu vreu ideal personal, da-le drumul sa fie libere ca nu e nici una de nasul tau. Dupa cum am zis, au iesit mult mai bine decat tine la faza asta ! Eu daca as fi si Ruxanda, si Lumi noi, m-as simti chiar usor jignita.

    ReplyDelete
  20. Sa vina fetele sa arbitreze, cine are dreptate, eu sau CC la faza asta, si, chiar mai nuantat, in ce proportie avem si noi dreptate in felul nostru, adica de ex. eu am dreptate poate doar 60% si CC are dreptate doar 55 % !

    Hai ca nu e decat pura distractie FARA NICI O INTENTIE DE JIGNIRE SAU DE SUPARARE A CUIVA (mai ales nu din partea mea, ca eu nu prea stiu sa ma exprim in scris, eu sunt mai mult cu oralul si cu aprecierea de voci, CC e mai mult cu vizualul, iar la muzica nu stiu daca se pricepe, de aia e si mai interesant, ca dintre toate personajele, pt. mine CC e inca un mister in proportia cea mai mare ! Si daca opinati voi fetele aici asa matematic, o sa imi dau si eu mai nuantat mai bine seama cam cum e CC la personalitate !)

    ReplyDelete
  21. P.S. NU E OBLIGATORIU SA FACETI CE VA ZIC EU.

    Eu doar zambeam (asa ca si mie imi place sa zambesc uneori, ca am fost destul de suparat si de stresat azi, deci este TOTAL posibil ca acum ma iau de cc ca sa imi mai revars din frustrarea mea, desi ANM FACUT-O FARA INTENTIE REA, doar asa la modul de inconstient !)

    Hai ca v-am mai oferit un epitet negativ pe care aveti voie sa il folositi fata de mine, aveti voie sa imi ziceti toti de-acum inainte ca eu sunt un inconstirent, adica cu alte cuvinte un aiurit care habar nu are pe ce lume se afla, si cu ocazia asta va multumesc la toti participantii ca m-ati ajutat sa il inteleg si eu un pic mai bine pe Freud ! (Nu vreau sa zic ca Sigmund Freud este un inconstient, altceva voiam sa zic si e total laudativ fata de Freud la faza asta. Pana acum scorul Freud fata de neintelegerile mele fata de el s-a ridicat la 3-0 ! Cu cat imi dau seama mai bine ce vrea sa zica el, cu atat imi dau seama ce prost sunt eu fata de el !)

    ReplyDelete
  22. P.P.S. Pentru mine NU EXISTA "monstri sacri" . Eu la toti le dau note sa stiti, si la purtare, si la cunostinte si la diverse abilitatti, etc ! Dar cand zic eu ca admir vpe cineva ASA E. Si eu il admir sincer pe CC la fotografie fata de mine, adica MIE imi vorbeste, imi zice ceva fotografia lui, ma pune sa m,a gandesc si sa imi si raspund sinfgur la intrebari, este deci o fotografie de tip Socratic (ca metoda Socratica de a invata elevii la scoala, sti ce e aia ? ca am impresia ca in Romania nu se prea foloseste si nici macar multi prodfesori de liceu nu au prea auzit de ea.)

    http://en.wikipedia.org/wiki/Socratic_method

    ReplyDelete
  23. DAR, CC..nu ti-o lua in cap la faza asta...nu am zis ca ai avea cumva o valoare din asta universala fata de toata lumea, asa cum sunt aia cu adevaratt mari, gen Robert Capa. Desi totusi tine minte cine opineaza si ia totul cu un gain of salt, eui habar nu am desprea rta fotogarfica, nu stiu basolut nimic nici de tehniac fotografica, NU STIU NIMIC DESPRE NIMIC, eu sunt mai mult ala cu wikipedia ! Dar serios eu am invatat f. multe lucruri interesante si mai ales UTILE de pe wikipedia. Este o sursa de informatie buna, inas ea nu ma invata sa gandesc asa cum ma fac CC si Raul G, si nici nu ma face sa ma simt creativ, asa cum ma fac Blegoo sau Claudiu Constantin, de exemplu, uneori, nu mereu, ca la mine crreativitate chiar ca n-ai de unde sa scoti prea multa, e ca si cum ai incerca sa storci zer dintr-un bolovan.

    ReplyDelete
  24. Adevărat,frumos i-ai dat !!!

    ReplyDelete

Atacul cu idei :