Thursday, April 14, 2011

Maramureş

Am înscris această postare în "Miercurea fără cuvinte"

27 comments:

  1. Vestitele biserici de lemn din Maramureș.Frumoasă fotografie,ca o ilustrată!Îmi place tare.

    ReplyDelete
  2. @ Se-Cret : Maramureş egal Biserici din lemn, Porţi din lemn, Cimitirul Vesel de la Săpânţa şi Horincă.

    ReplyDelete
  3. Super fotografia, asta de, ceva frumos de aratat! Superbe meleaguri!

    ReplyDelete
  4. O fotografie foarte reusita! Traditia si obiceiurile românesti nu sunt nicaieri asa nealterat pastrate ca în Maramures... Foarte frumos!

    ReplyDelete
  5. Fotografia ta mi-a adus aminte de promisiunea ce mi-am facut-o, aceea de a reveni pe acele meleaguri.
    O zi linistita!

    ReplyDelete
  6. Avem niste locuri minunate! Pline de credinta si istorie!

    ReplyDelete
  7. Ooo, pe-un picior de plai...Ce frumusete ! Catedralele de marmura sunt niste fleacuri pe langa o bisericuta de lemn...

    ReplyDelete
  8. asta-i Romania ce-o iubesc! Costin, aduce a pictura fotografia ta

    ReplyDelete
  9. Buna seara! Superba imagine

    ReplyDelete
  10. @ Lumi RO : într-adevăr, Maramureşul este un tarâm de poveste.

    ReplyDelete
  11. @ Carmen : Acolo te simţi oricând acasă. Eşti bine primit, oamenii sunt gospodari şi ţin mult la tradiţii

    ReplyDelete
  12. @ Dama fara camelii: Nu terbuie să ratezi o călătorie prin Maramureş. Trebuie să iţi ţii promisiunea.

    ReplyDelete
  13. @ Alice Georgiana : Sunt superbe locurile.

    ReplyDelete
  14. @ Cristi : ca multe alte locuri din România, numai că acolo este şi păstrată credinţa

    ReplyDelete
  15. @ Zinna : Asta aşa este. Te simţi mai bine în astfel de biserici. Parcă sunt mai călduroase, mai primitoare.

    ReplyDelete
  16. @ Raul : păi peisajul acela, este el însuşi o pictură a lui Dumnezeu

    ReplyDelete
  17. @ IULISA : Bună seara. Mă înclin.

    ReplyDelete
  18. @ Bogdan Vasiliu : să ştii că eu am rămas fără cuvinte când am fost prima dată în Maramureş.

    ReplyDelete
  19. Am stat si eu odata vreo 2 saptamani acolo, in maramures...am inteles mai bine si locul si oamenii de acolo, dar si obiceiurile. E o amintire puternica pentru mine. Un loc care te face mandru ca te accepta.

    ReplyDelete
  20. Am acasa la Bucuresti un tablou, juri ca-i facut dupa biserica asta.
    Horinca fara niste slana cu o ceapa strivita cu pumnul e periculoasa, se urca la cap! Când le aveti pe amândoua sa stiti ca brisca am eu...

    ReplyDelete
  21. @ Sophie :Te intorci de acolo alt om.

    ReplyDelete
  22. @ Dan : Corect, fara ceapa si slana nu merge.

    ReplyDelete
  23. am vazut asa ceva la muzeul satului de la voi din capitala acum vreo 10 ani!

    Foarte priceputi mesterii care au ridicat-o!

    ReplyDelete
  24. @ Pato basil : este ua si la Muzeul Satului din Bucuresti. Aceasta este realizata la Sighet.

    ReplyDelete
  25. Frumoase meleaguri.

    ReplyDelete

Atacul cu idei :