Tuesday, April 5, 2011

Hair cut - Day one... the last one


18 comments:

  1. Batranete haine grele !

    Genul asta de "frizerie" l-am apucat si eu cand eram copil .

    Este actuala fotografia ? Sau istoria se repeta ?

    ReplyDelete
  2. Mie imi pare actuala. Mama il tunde pe bunicul de cateva ori pe an, eu am in ochi imaginea lui din copilaria mea...amintiri frumoase. Costin, exista si day two?

    ReplyDelete
  3. Oare cum arata next day?:)

    ReplyDelete
  4. Poza asta m-a întristat... E dureros să nu îşi mai permită nici măcar să meargă la o frizerie modestă.

    ReplyDelete
  5. @ Sorin : Este calda, are 4 ore. Si da se repeta istoria.

    ReplyDelete
  6. @ Alina : Nu va mai exista, dar voi posta o fotografie tot de la aceasta sedinta de tuns.

    ReplyDelete
  7. Intotdeauna mi-au placut fotografiile alb-negru, surprind parca toate trairile omului....de aceea este si vorba inteleapta: o fotografie face cat 1000 de cuvinte!

    ReplyDelete
  8. Mie nu mi se pare deprimantă.
    Mi se pare extraordinara!!!
    Cred că e cea mai grozavă fotografie cu oameni văzută aici, de mine.
    Nici socrul meu nu se tunde la frizer, ci îl tund eu. Sigur, cu maşina de tuns. Dar ne şi distrăm tare în timpul ăsta.

    Un tuns, la soare...

    ReplyDelete
  9. @ ALICE GEORGIANA : si eu sunt fan al fotografiei Alb-Negru. Transmite cu totul si cu totul altceva.

    ReplyDelete
  10. @ SOPHIE : Iti multumesc foarte frumos. Pai mai progreseaza omul. Socrul tau sigur isi permite sa se duca la frizer, numai ca e bucuros ca tu ai aiba grija de el. Oamenii aia nu isi permit. Traiesc intr-o rulota amarata.

    ReplyDelete
  11. pare un cadru dintr-un film de pe vremea lui Chaplin... foarte corect ai surprins atitudinea frizerului

    ReplyDelete
  12. In ochii ei: Până când? În mintea lui: Cât mai pot?...........

    ReplyDelete
  13. E foarte interesanta si foarte expresiva fotografia!!!

    ReplyDelete
  14. Si tot universul asta, cu toate bunele lui si toate relele lui se intinde doar intre ei doi.Cata singuratate ....

    ReplyDelete
  15. nenea din spate isi astepta si el randul... sigur aveau reducere.

    ReplyDelete
  16. Nici tatal meu nu merge la frizer, nu ii place, prefera frizerul la el in curte, afara in aer liber. Ce sa le faci, nu ii poti schimba! Frumoasa poza, si alb-negrul ii arata "vechimea".

    ReplyDelete
  17. Frumoasa povestea care o exprima fotografia!

    ReplyDelete
  18. O mie de cuvinte într-o imagine!

    ReplyDelete

Atacul cu idei :