Saturday, April 9, 2011

Lipscani - Romania - 2011

Mesajul de pe zid este semnificativ.

19 comments:

  1. Miserabil, uite un 'graffiti' corect :)))

    ReplyDelete
  2. Cât contrast !
    Cladirea asta este ca un animal năpadit de praziţi .

    ReplyDelete
  3. Nu pot sa cerd cum a ajuns str. Lipscani! Intreg centrul istoric e in paragina! :)

    ReplyDelete
  4. Scuze, m-am grabit si am incheiat fraza gresit. :(

    ReplyDelete
  5. Păcat....oricum grafitti-ul este superfluu...

    ReplyDelete
  6. daca nu puneai titlu, eu bagam poza undeva in contextul celui de-al doilea razboi mondial

    ReplyDelete
  7. personajul din poză este singurul care trădează timpurile

    ReplyDelete
  8. Trista istorie au mai ajuns unele cladiri sa cunoasca.. Pacat.

    ReplyDelete
  9. @ Alicee : un graffiti pe care il apreciez. Mie nu imi prea place sa vad peretii murdariti de asemenea "mijloc de comunicare"

    ReplyDelete
  10. @ Sorin : Si asa arata multe alte cladiri din ce a fost odata centrul vechi al Bucurestiului. De ani de zile, strazi sparte, desfundate si pline de mizerie. Nu se mai termina lucrarile.

    ReplyDelete
  11. @ Cristi : Si va mai dura mult pana va fi gata.

    ReplyDelete
  12. @ Alice Georgiana : Da este pacat de bucuresti. Este un oras frumos ca si istorie, ca si cladiri, dar nu este valorificat.

    ReplyDelete
  13. @ Raul : nu cred ca esti singurul. Daca vezi acea strada, zici ca a fost bombardata.

    ReplyDelete
  14. @ Zodrac ; Sa stii ca nu ma gandisem la asta. Ai dreptate.

    ReplyDelete
  15. @ OFZ : Si sa vezi cate altele sunt in tot Bucurestiul. Eu am ramas interzis.

    ReplyDelete
  16. Ce poza sexy ! pe bune, ai si gangul, ai si baiatul ...ma rog nu/mi prea plac pantalonii aia de camuflaj, dar o sa fie intuneric, poti sa inchizi si ochii, nu pantalonii conteaza, etc.

    ReplyDelete
  17. sorry, nu e gang, e hol , tot aia e, ca e cam pustiu.

    ReplyDelete
  18. @ Dr.Crăciun : este intrarea intr-o casă.

    ReplyDelete
  19. uff, dar ce alaturare urata gresia aceea , langa frumusetea de intrare ce a fost odata !

    ReplyDelete

Atacul cu idei :