Tuesday, April 12, 2011

Roads


24 comments:

  1. Drumurile patriei....cu rele si bune. Raul il vedem....

    ReplyDelete
  2. bine ca e trasat si ca are trotuar

    ReplyDelete
  3. Mie mi-a placut drumul din Japonia distrus la marele cutremur, pe care japonezii l-au reparat in 4 zile. :)

    ReplyDelete
  4. Cristi, nu compara Japonia cu Romania ... hai sa fim seriosi...japonezii stiu sa se replieze, guvernantii nostri stiu sa intinda mana ca sa aiba cat mai mult ce indesa la ei in conturi.

    ReplyDelete
  5. Eterna si fascinanta Romanie!

    ReplyDelete
  6. Imi plac drumurile. Neprevazute, nehotarate, serpuitoare, drepte, lungi, intotdeauna un spectacol, intotdeauna o poveste.

    ReplyDelete
  7. drumurile noastre toate se vor asfalta vreodata ca lumea?

    ReplyDelete
  8. Asa arata o ulita, la tara.
    Unde este facuta fotografia?

    ReplyDelete
  9. O imagine dezolanta dar nu si fotografia!
    Daca ar fi fost color n-ar fi fost atat de reusita!

    ReplyDelete
  10. Să nu spui că e din Bucureşti !! Nu că nu te-aş crede dar ar fi prea de tot . Si totuşi are ceva plăcut , parcă...

    ReplyDelete
  11. Off îmi place noul look al blogului .Mai cald , mai primitor . Frumos !!

    ReplyDelete
  12. Ce scutură astăzi drumurile tale!!!

    ReplyDelete
  13. @ Lumi Ro : şi eu cred că se poate mai bine, dar momentan nu vreau să arăt altceva. M-am săturat de nepăsarea unora.

    ReplyDelete
  14. @ Geanina : Sunt şi drumuri frumoase în România, dar zilnic mă lovesc de aşa ceva.

    ReplyDelete
  15. @ Raul : păi cei care trag linii pe şosele nu trebuie să justifice banii cheltuiţi?

    ReplyDelete
  16. @ Cristi : să vorbim despre pământeni, nu despre fiinţe superioare, cum sunt japonezii.

    ReplyDelete
  17. @ Alice Georgiana : în subsolul blogului am pus videoclipul. Este imnul care se potriveşte perfect României de azi.

    ReplyDelete
  18. @ OFZ : sunt într-adevăr foarte intrigante. Un drum căruia nu îi vezi capătul te face mai curios.

    ReplyDelete
  19. @ Dama fără camelii : niciodată, atâta timp cât vor exista comisioane de proporţii astronomice pentru asfaltarea unui tronson de 10 mentrii. Acum îl asfaltezi, peste 3 luni vii să îl plombezi.

    ReplyDelete
  20. @ Flory : îmi este dor de satul meu natal. Până şi acolo avem acum drumuri mai bune.
    Locul unde există acest "minunat peisaj" este în capitală.

    ReplyDelete
  21. @ Nea Costache : mulţumesc frumos. Alb-negrul îi dă alta putere fotografiei. Are un impact mai puternic.

    ReplyDelete
  22. @ Sorin : este din Bucureşti. La 5 minute de mers pe jos, de Piaţa Romană.
    Am încercat să fac anumite modificări, sper să fie plăcute.

    ReplyDelete
  23. E superba aador fotografiile de genu':X

    ReplyDelete

Atacul cu idei :