Friday, April 29, 2011

Români Frumoşi 2

De pe blogul lui Moshe Mordechai am luat această propunere (leapşă). Să descoperim români frumoşi, frumoşi prin valoarea lor. Eu propun aici să descoperim români a căror valoare nu este apreciată aşa cum ar trebuii. Sper să îmbrăţişaţi această idee şi să postaţi şi pe blogul vostru un astfel de îndemn.
Azi un om de exceptie, un toboşar nebun de frumos, un om de creaţie, care aduce în prim plan valorile tradiţionale româneşti. Ovidiu Lipan Ţăndărică. Ce înseamnă pentru voi Ovidiu Lipan Ţăndărică?
Sursa foto :

49 comments:

  1. Mie imi place de el, pacat ca nu e apreciat la adevarat lui valoare. Dar bine, asa sunt valorile apreciate la noi, cele mediatizate sunt non-valorile.PACAT!

    ReplyDelete
  2. Te felicit pentru alegerea făcută!
    Ce înseamnă pentru noi? Când te gândeşti la Ţăndărică, te gândeşti mai întâi la Roşu şi Negru, apoi te gândeşti la Phoenix.
    E o legendă! Care în zilele noastre, sigur că nu mai este apreciată valoarea...

    ReplyDelete
  3. @ Lumi RO : şi avem pretenţia să evoluam. Păi cum dacă noi nu luam exemplu de la astfel de valori ci de la nonvalori?

    ReplyDelete
  4. @ Bianca Dobrescu : Promovarea unui astfel de om este din ce în ce mai slabă, sau poate nu (ceea ce m+ar bucura foarte mult). Valoarea lor însă niciodată nu va putea fi atinsă. Eu aş vrea să îl văd pe acest OM săptămânal la televiziuni. Păi are o experienţă şi o poveste, pe care nu o va terminat de împărtăşit mulţi ani de aici înainte. Am avut ocazia sa fiu de serviciu la emisiunea lui Victor Ciutacu, în care a fost invitat Ovidiu Lipan şi am vrut să îl ascult pe pauza publicitară,ce spune. Doamne, omul ăsta are suflet românesc pentru 500 de generaţii.

    ReplyDelete
  5. Te cred, de asta merită măcar să se vorbească fără încetare despre el, să se amintească chiar şi pe bloguri, căci lumea uită... uită adevăratele valori, în fiecare dimineaţă la cafea citesc presa pe net, te închini de ce se întâmplă, zău aşa!
    şi de ce se promovează acum...

    ReplyDelete
  6. iubesc energia lui si pofta de viata

    ReplyDelete
  7. Aaa, și eu am prestat pe tema asta. La tragerea mea a ieșit însă Gheorghe Zamfir, un persoja contestat din anumite puncte de vedere, dar un mare artist la urma urmei.
    Un weekend minunat să ai! :)

    ReplyDelete
  8. Tandarica e un mare artist roman care promoveaza si folclorul autentic romanesc.

    ReplyDelete
  9. @ silavaracald : eu am transformat-o într-o temă sptămânală. Îţi mulţumesc pentru vizită.

    ReplyDelete
  10. @ Cristi : de astfel de oameni avem nevoie, dacă vrem să mai răzbim ca neam.

    ReplyDelete
  11. O.L.Tandarica e un exemplu. Un etalon in propagarea sunetelor venite din suflet. Un curent artistic. Un om sincer care vrea cu adevarat.

    ReplyDelete
  12. Astfel de artisti ma fac sa ma simt mandru caci sunt roman !!!

    ReplyDelete
  13. Tare fain Tandarica. La mine azi e regal Celelalte Cuvinte. 30 de ani de rock romanesc.

    ReplyDelete
  14. Țăndărică înseamnă, într-o mare măsură, Phoenix. Înseamnă promovarea aromânilor talentați, înseamnă un altar de cultură și respect.

    Mie mi-e tare drag omul.

    ReplyDelete
  15. Cât despre ce s-a scris mai sus, nu cred că Țăndărică nu mai e apreciat azi. Cred doar că cercul e restrâns și mai cred că nu e promovat suficient de bine. Dar motivul nu e lipsa de apreciere, ci lipsa de cerere. Dacă ți se cer blonde senzuale cu trei kile de silicon în ele, doară n-o să dai toboșari vechi în meserie.

    ReplyDelete
  16. Seara buna!
    Ce mult imi place postul asta.
    Pe Tandarica am avut ocazia sa-l cunosc la o petrecere, placerea a fost de partea mea.
    O valoare .
    Zile frumoase la acest sfarsit de saptamana Costin!

    ReplyDelete
  17. @ Raul : Un curent artistic... de propagat aceasta definitie

    ReplyDelete
  18. @ Cristian Kalikin : de aceea trebuie să îi promovăm cât de mult putem. Multora dintre cei sub 22 de ani nu le este servit decât prosteală, nu valori adevărate.

    ReplyDelete
  19. @ C.L.M. : ...cu suflet de român

    ReplyDelete
  20. @ OFZ : mă alătur regalului tău.

    ReplyDelete
  21. @ Ioana Filipaş : nu mai este apreciată valoarea mesajului său, prea puţini sunt interesaţi să îl promoveze. Cererea a fost impusă de televiyiuni şi de mass-media în general.

    ReplyDelete
  22. @ Ioana Filipaş : dacă de mâine va fi interzis, toţi vor da grămadă să asculte.

    ReplyDelete
  23. @ maria Mihalache : mă bucur când întâlnesc oameni care apreciază valori nemuritoare.

    ReplyDelete
  24. L-am văzut la Pitești, săptămâna trecută, la Simfonia lalelelor! Am și scris ceva!
    Este plin de viață!
    Îmi place!

    ReplyDelete
  25. Cu riscul de a suna macabru, dacă mâine va muri, toți vor da grămadă să-l asculte. Evenimentele trecute au arătat asta.

    ReplyDelete
  26. @ INCERTITUDINI : eu l-am văzut săptămâna trecută la muncă, nu am cuvinte să îl descriu.

    ReplyDelete
  27. @ Ioana Filipaş : eu în loc de cuvântul "mort" am folosit "interzis". Sunt de acord.

    ReplyDelete
  28. este o legenda fara sa para ca este...
    vibreaza si transmite vibratia lui celor din jur...prin muzica,prin felul lui amuzant si proaspat de a fi...
    pe Nicu Covaci il iubesc...pe el il ador :)

    ReplyDelete
  29. @ Pandhora : şi ce muzică şi în ce fel.

    ReplyDelete
  30. Exact, cum a zis si Bianca Dobrescu, primul lucru la care ma gandesc este Phoenix :)
    O seara frumoasa si felicitari pentru alegere.

    ReplyDelete
  31. Frumos blogul ! Multumesc de vizita si o sa mai trec si eu pe aici ! Toate cele bune si sa ne citim cu bine !

    ReplyDelete
  32. iti multumesc ca l-ai pus in vizor pe omul asta!:)

    ReplyDelete
  33. Cat ma bucur cand vad ca muzica adevarata inca mai traieste in sufletele tinerilor.
    :)

    ReplyDelete
  34. pe Dl Tandarica l-am vazut prima data cand aveam vreo sase ani si mi-a ramas in minte ca un magician care se joaca neintrerupt cu betele in tobele mari. In toamna l-am revazut intr-un concert cu aceeasi Phoenix si impresia mea a ramas aceeasi. Dincolo de toate e un magician.
    un sfarsit de saptamana minunat!

    ReplyDelete
  35. Il apreciez pe Ovidiu Lipan Tandarica pentru faptul ca a facut ce i-a placut toata viata! Numai bine Costin!

    ReplyDelete
  36. Pentru mine inseamna MUZICA si apoi Phoenix.

    ReplyDelete
  37. Pacat ca nu sunt promovati asa bine acesti romani frumosi, cauta pe youtube cate vizualizari are o piesa dea lui si cauta nustiu ce tampenie

    ReplyDelete
  38. @ Lillee : cred ca toti se gandesc la Phoenix.

    ReplyDelete
  39. @ Rappa_ru' : mulțumesc frumos, te mai așteptăm printre noi.

    ReplyDelete
  40. @ Monica : ar trebui să îi multumim lui Țăndărică pentru muzica lui

    ReplyDelete
  41. @ Fatacareaduceploaia : sper să capete amploarea anilor 70-80

    ReplyDelete
  42. @ tu26dor : buna caracterizarea ta, este un magician al tobelor.

    ReplyDelete
  43. @ Alice Georgiana : are spiritul unui artist, creatia lui nu poate fi controlata.

    ReplyDelete
  44. @ lunapatrata : muzica facuta cu pasiune si cu placere

    ReplyDelete
  45. @ Sorin : multe nonvalori pe youtube

    ReplyDelete
  46. Si mie mi s-a parut firesc sa continui sa aduc in prim plan pe acei romani considerati frumosi:
    http://www.gabrielaneagu.info/2011/05/01/avem-romani-frumosi-2/

    ReplyDelete
  47. Da, știu, pe tine te parafrazasem :) Dar am făcut o conexiune cu ceea ce-a fost în România ultimilor ani, cu felul în care au început artiștii de valoare să capete, într-adevăr, valoare în ochii oamenilor, abia după ce au murit.

    ReplyDelete

Atacul cu idei :