Friday, August 19, 2011

Young Goat

18 comments:

  1. Drăgălaş ieduţ!! Unde l-ai găsit? Ai stat ascuns când l-ai pozat?
    O bogăţie de poză!!!!

    ReplyDelete
  2. Cât de gingaș este...Grozav!

    ReplyDelete
  3. Diverse caprite din mass-media internationala:

    http://www.youtube.com/watch?v=rB9O63xaNSk

    http://www.youtube.com/watch?v=R-5DtAjA1oA

    ReplyDelete
  4. Ce ieduţ drăgălaş ! Şi ce frumos şi cuminte a stat să pozeze, are calităţi înnăscute de fotomodel !

    La mine te aşteaptă "Mari lăutari", doar dă un click pe numele meu !

    ReplyDelete
  5. Ce drăgălaș! Cu ochii mari, curioși. Și nici măcar nu pare a fi speriat...:)
    Weekend însorit!

    ReplyDelete
  6. Am mai comentat pe blogul cuiva, dar nu mai ţin minte unde exact: cine nu a ţinut în braţe un ieduţ niciodată, nu ştie ce înseamnă...

    ReplyDelete
  7. Vreau si eu asa ceva.....:X:x:X

    ReplyDelete
  8. @ Aurora Georgescu : se afla in gradina zoo din targoviste.

    ReplyDelete
  9. @ VORBARETU : multumesc pentru apreciere.

    ReplyDelete
  10. @ smalldot : mi-ar fi placut sa il vad alergand.

    ReplyDelete
  11. @ Vera : mie mi s-a parut ca trist.

    ReplyDelete
  12. @ Rudolf : salut. Ma asteptam sa faci tu ceva.

    ReplyDelete
  13. @ Zina : era foarte atent la sotia mea, care "il provoca" de pe cealalta parte a gardului.

    ReplyDelete
  14. @ Sara : bine ai venit pe blogul meu. Sper sa iti placa ce ai gasit aici si sa revii. nu era speriat, era doar foarte curios.

    ReplyDelete
  15. @ Mary : o vacanta la tara iti va oferi placerea sa intalnesti aceste animalute.

    ReplyDelete

Atacul cu idei :