Friday, August 5, 2011

Dreams Fisher

Statuia de lut a unui gând cândva albastru, străbătută de fiorii reci ai uitării, şi-a găsit un loc în umbra timpului.


Răspund cu drag provocării primite de la Carmen :
1. Cu cine iti place sa mergi la cumparaturi?
      Daca este vorba despre cumparaturile pentru casa, cu sotia, daca nu, cu siguranta singur.
2. Te lasi influentat atunci cand cumperi ceva?
      20%
3. Cat rezisti la cumparaturi?
      Cam 20 de minute
4. Relaxare sau necesitate?
      Clar necesitate.
5. Te abati de la lista de cumparaturi?
      Nu, este prea complicat sa incep sa caut ceea ce nu imi trebuie.
6. Cumperi si pentru altii sau eviti?
      Cadouri pentru zile speciale da, in rest, fiecare pe cont propriu.
7. Exagerezi cand vine vorba de cumparaturi?
      Habar nu am ce inseamna asta si nici nu ma gandesc, sa nu cumva sa descoper altceva.
8. Vanator de reduceri/promotii?
      Le urasc din tot sufletul, toti se calca in picioare.
9. Ce trebuie sa aiba un magazin sa te atraga?
      Multe biciclete si echipamente specifice + aparatura foto-video
10. Ce magazine ti se par respingatoare?
        Cele care afiseaza in geam afise cu reducere de 70-90%, dar ei au avut grija sa adauge tot atat la valoarea initiala.
11. La ce articole ajungi la fiecare sesiune de cumparaturi?
         La articole sportive.
12. Ce nu-ti place sa cumperi desi e necesar?
         Habar nu am.
13. La cumparaturi ti se intampla sa...?
        Ma enervez.
14. Trei cuvinte care te caracterizeaza cand esti in magazine?
        Plictisit, nerabdator, prost dispus
15. Sfaturi pentru altii...
        Nu sunt in masura.

13 comments:

  1. Rapunsuri scurte si la obiect. Plus sincere! Place la mine :D

    ReplyDelete
  2. Frumoase răspunsuri la leapşă ;))

    ReplyDelete
  3. Raspund si eu, desi nu cred ca a avut intentia sa ma intrece si pe mine:

    1. Singur; nu doresc sa ma simt vinovat fata de cineva anume ca dau o groaza de bani pe lucruri de brand !

    2. Sunt in permanenta influentat de preferintele mele rigide fata de anumite firme, ca de exemplu Gucci & Calvin Klein.

    3. Vreo 4 ore, ca dupa aia trebuie sa fac macar o pauza de fumat.

    4. Rush de dopamina ! Placut si util in acelasi timp !

    http://en.wikipedia.org/wiki/Dopamine

    5. Nu imi fac liste decat foarte rar. Si chiar cand am vreo lista, mereu ma las tentat de altceva, sau nu gasesc ce aveam pe lista.

    6. Mie mi s-a intamplat de multe ori sa vad cate ceva care i-ar place cuiva important pt. mine si sa cumpar acel obiect cadou surpriza. In momentul de fata am chiar langa mine un ceas Victorinox Swiss Army care isi asteapta viitorul proprietar.

    http://www.victorinox.com/content/timepieces/category/3





    5.

    ReplyDelete
  4. 7. Intotdeauna sar calul.

    8. Nu.

    9. Cat mai putini vanzatori sacaitori, insa imediat disponibili daca am nevoie de unul.

    10. Exista un magazin aici in Norvegia in care efectiv mi s-a facut fizic rau, a inceput sa ma doara capul, mi-a venit senzatie de greata...a fost infiorator: la un moment dat mi s-a parut ca eram intr-un fel de depozit de obiecte care nu se vandusera niciodata la Wal-mart in anii '60-'70 si care fusesera aduse aici in Norvegia. Vintage e OK, dar macar sa fie de calitate...aici erau pana si chestiile respinse de cei mai putin pretentiosi americani...si costau si incredibil de scump, relativ la calitate. Parca eram intr-un cimitir. A fost infiorator.

    ReplyDelete
  5. 11. Camasi.

    12. Tigari...la 10 Euro pachetul.

    13. Sa ma indragostesc la prima vedere...mai des de cate un obiect, uneori, desi din pacate mai rar, si de cate vreo persoana.

    14. Excitare, induiosare, amintiri.

    15. Nu faceti ca mine.

    ReplyDelete
  6. P.S. Un ultim sfat: este etic mai bine, (pentru toti cei posibil implicati), in general, sa luptati impotriva tentatiei irezistibile de a face dragoste in cabinele de proba.

    ReplyDelete
  7. love this shot and the perspective!

    ReplyDelete
  8. IMI PLACE SINCERITATEA...RASPUNSURI SCURTE LA OBIECT. BVO!

    ReplyDelete
  9. pozitia copilului din foto imi spune: rabdare

    ReplyDelete
  10. Frumoasa fotografia! Nostalgica!
    Fir intins tanarului pescar iar tie ...lumina buna in fata lentilei! :)

    ReplyDelete
  11. Tu ai descris aici tabloul sotului meu. :)) Cand citeam parca il vedeam pe el.

    ReplyDelete
  12. @ Lillee : deci iti dai seama prin ce trece sotia mea!

    ReplyDelete

Atacul cu idei :