Wednesday, August 24, 2011

Parrots

Liniste. Pana si ei accepta sfatul de la Carmen.





56 comments:

  1. love is in the air! ...

    ReplyDelete
  2. Cât sunt de drăguți și de inteligenți! Și eu am un Ara acasă...

    ReplyDelete
  3. Tare dragalasi mai sunt si ce colorit frumos mai au.

    ReplyDelete
  4. ce de culori, de efect compozitia!

    ReplyDelete
  5. Cuvintele nu-și au locul între ei :) Stau prea aproape unul de altul

    ReplyDelete
  6. Ce frumos ştiu să stea împreună! Oamenii uită asta, de multe ori...
    Frumoasă poză! O zi bună, Costin!

    ReplyDelete
  7. E o iubire colorata, sigur :) Frumoasa fotografia, vie, te felicit!

    ReplyDelete
  8. Asa-i, ca ei cred, ca nu-i vede nimeni ? S-au ascuns de lume ...

    ReplyDelete
  9. Mie mi-a venit la inceput sa exclam ceva de genul, "manca-i-ar tata !".

    Pe urma, oarecum invidios, am inceput sa ma gandesc daca cumva papagalii or fi comestibili cu adevarat.

    Am aflat ca se pot manca oua de papagali, iar papagalii sunt vanti ca sa fie mancati de soimi si de vulturi. Si am mai gasit si pagina asta: http://fancytoast.blogspot.com/2007/04/parrot-three-ways.html

    ReplyDelete
  10. Bună Costin!
    Superbă poza!
    Culorile îmi plac mult!
    O zi cât mai plăcută să ai!

    ReplyDelete
  11. Ce chestie, aseară nu mă hotăram asupra subiectului şi începusem să selectez nişte ilustrate cu... papagali! Rămân pentru altă dată!

    ReplyDelete
  12. Minunata fotografia !
    O zi buna !

    ReplyDelete
  13. Cata dragoste atata culoare! O zi cu soare!

    ReplyDelete
  14. Imi place tandretea dintre ei, dragalasii! :)

    ReplyDelete
  15. Foarte frumosi sunt!O poza foarte reusita!

    ReplyDelete
  16. Daca dragoste nu e , nim ic nu e ... in aer!

    ReplyDelete
  17. Floarte simpatici și viu colorați.

    ReplyDelete
  18. Immmm, ce iubire e intre ei! ;)

    ReplyDelete
  19. prinsi in fapt...dragoste mare acolo :)

    ReplyDelete
  20. Cata tandrete frumos colorata!

    ReplyDelete
  21. O mai mult decât bună nebunie de culori!

    ReplyDelete
  22. Culoare, mesaj, inedit, într-un cuvânt: profesionalism.
    Dacă intri la mine pe blog http://stropidesuflet.wordpress.com ai să vezi o ilustrată de acum 100 de ani pe care bunicul meu a primito la nunta sa.

    ReplyDelete
  23. 2 indragostiti cu pene colorate! Superb!
    O seara frumoasa iti doresc!

    ReplyDelete
  24. what a fab capture. happy day to you.

    ReplyDelete
  25. cata dragoste

    ReplyDelete
  26. de dat exemplu si anumitor oameni. de dat exemplu si anumitor oameni.

    ReplyDelete
  27. wow!extraordinară poza!
    ai un talent deosebit pentru fotografiat, te felicit!

    ReplyDelete
  28. Puțină intimitate, vă rog! :) Superbă! Am și eu 2 acasă. Îi voi pândi și eu... :))

    ReplyDelete
  29. gheme colorate si pupacioase...tare-s dulci :)

    ReplyDelete
  30. Iubitoare si tandre pasarile surprinse!
    Zile colorate! :)

    ReplyDelete
  31. cata tamdrete! :) o prietena care are papagali mi-a spus ca Ea îl hraneste zilnic, îndatorata fiind pentru perioada când cloceste si asteapta sa fie hranita de El. Câta dragoste si devotament!
    Happy WW! :)

    ReplyDelete
  32. Tandri si somnorosi:)
    Superba fotografie.
    Salutari cu bine!

    ReplyDelete
  33. Multumesc pentru vizita si pentru invitatie, voi incerca sa ii dau curs cu brio.
    Apropo de comentariul de la postarea mea: sa nu uitam ca aceea este imaginea blogului meu :D

    ReplyDelete
  34. Zgribuliti, pufosi, adorabili. Happy WW!

    ReplyDelete
  35. Am avut si eu papagali si in RO si aici, sunt simpatici rau de tot.

    ReplyDelete
  36. Cele mai adorabile pasari ,si ce culori superbe!

    ReplyDelete
  37. Te salut! Costin;Sunt uluitoare aceste pasari sunt foarte atragatoare, prietenoase si pot invata sa vorbeasca .A avut si eu,supebe poze.

    ReplyDelete
  38. Dintre culori, astăzi am ales verdele-
    http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/08/parfum-uitat-de-verde-crud.html

    ReplyDelete
  39. foarte frumoasa fotografia!
    iar modelele sunt absolut superbe!

    ReplyDelete
  40. Multumesc de invitatie, am sa incerc sa ma alatur si eu Life in Pictures.
    Din cate vad cam iti plac provocariele :P am o invitatie pentru tine daca vrei sa o accepti : www.simpler.ro/concurs
    Te salut

    ReplyDelete
  41. ce cuminţi sunt ei şi cît de tandri; dar şi cînd încep gîlceava pe limba lor, n-ai vrea să fii prin preajmă :)

    ReplyDelete
  42. Parerea mea: http://www.gabrielaneagu.info/2011/08/26/premiantii-rundei-34/

    ReplyDelete
  43. Sunt minunati acesti papagali!... :)

    ReplyDelete
  44. Îmi place mult fotografia, e plină de calm și de iubire.

    ReplyDelete
  45. Superbi agaponisi am avut si eu doi. :)

    ReplyDelete
  46. Vai ce frumuseti! Amorezii nostri sunt exact ca acestia! Doar ca nu vor sa stea la pozat :))) Sunt timizi :)
    O saptamana frumoasa iti doresc!

    ReplyDelete
  47. scumpii de ei!
    Alina.

    ReplyDelete

Atacul cu idei :