Tuesday, August 9, 2011

Black and white

13 comments:

  1. Asocierea obiectelor mi se pare interesantă, îl obligă pe privitor să îşi utilizeze gândirea.

    ReplyDelete
  2. nici lor nu le place soarele :)

    ReplyDelete
  3. Salut, Costin! Am invitatii pt. Google Plus. Linkul e la mine pe blog.

    ReplyDelete
  4. tot ansamblul te duce cu gandul la soare...mere coapte...floarea soarelui.....:)

    ReplyDelete
  5. Ce gandire...ca mie mi-a sarit imediat mintea la sex (si chiar vacanta cu mult sex) cand am vazut poza asta ! E o poza pe care mi-ar place sa o am pe perete in dormitor ! Nu prea stiu ce naiba sunt chestiile alea din farfurie pe care stau fructele alea...ma deranjeaza un pic ca eu vreau sa ma uit mai mult la umbrelute si la mere !

    Nu sunt eu obsedat, dar in general mie mi se pare ca fructele sunt destul de erotice in fotografii. Chiar mai erotice, mai ales in poze din astea cu "clarobscur", decat in tablouri. Voi nu credeti ?

    Hai ca sa nu ziceti ca ma gandesc numai la prostii, va recomand si o carte:

    "A Natural History of the Senses", de Diane Ackerman.

    Aceasta autoare are si o pagina web:

    http://www.dianeackerman.com/

    ReplyDelete
  6. Seminţele îmi lasă gura apă :))

    ReplyDelete
  7. Mere asezonate cu umbreluţe... numai bune de servit pe căldura asta. :D Dar asta după ce spargem toate seminţele şi stăm la un pahar de vorbă. :)

    ReplyDelete
  8. o asociere perfecta, nu ma interseaza ce vad altii...

    ReplyDelete
  9. This is wonderful Costin!
    I love the way you composed it, and it is just beautiful in black and white.

    ReplyDelete
  10. S-au tras la umbra umbrelutelor, ca sa-si pastreze prospetimea ;)

    ReplyDelete
  11. Eu as intrerpret-o cam asa:
    Daca mananci natural (de ex. mere) si te feresti (cu umbrela) de atractii nenaturale care te ard la tot pasul, ai pus deja semintele unei vieti mai sanatoase ;)
    Profit de aceasta imagine ca sa te invit la o initiativa-leapsa-ideee, cum vrei sa-i zici legata de ziua de miercuri. Fara alte cuvinte, iti propun sa preiei initiativa pe blog si mai ales in viata si sa vedem rezultatele. Spor!

    ReplyDelete
  12. beautiful composition and shot...

    ReplyDelete

Atacul cu idei :