Friday, August 12, 2011

Dandelion dream

11 comments:

  1. o fotografie foarte reusita, frumoasa imagine...

    ReplyDelete
  2. E foarte frumoasă. N-am făcut asocierea cu păpădia, parcă e dintr-un vis! Felicitări!

    ReplyDelete
  3. WOW, tu vrei sa ne zapacesti, superba fotografie, te invidiez pentru ea.

    ReplyDelete
  4. incredibil de frumoasa...
    esti un vrajitor Costin :)

    ReplyDelete
  5. Fantastic macro,Costin!Adevărată măiestrie!

    ReplyDelete
  6. Eu as zice ca din punctul de vedere al papadiei ar fi probabil mai curand cosmar sa te trezesti asa deodata ramas fara puf in fata tuturor ! (Visele ca te trezesti deodata dezbracat in public sunt destul de frecvente, mai ales la copiii de varsta scolara. Ca si toate celelalte vise, nu au vreo semnificatie deosebita, dar daca cuiva ii face placere sa povesteasca ce-a visat, e chiar foarte OK, si nu trebuie descurajat. Eu, de exemplu, pot sa anunt ca nu am mai avut vise erotice in ultima vreme, ceea ce in cazul meu insemna ca nu mai sunt asa de stresat cum eram acuma cateva luni. Dar asta nu inseamna ca visele erotice sunt automat denotative de stres, doar la mine exista aceasta asociatie...de cand ma stiu am vise din astea mai ales inainte de examene. Totodata, pentru eventualii adolescenti care s-ar putea rataci pe aici, le aduc aminte ca daca se intampla sa ai vreun vis erotic homosexual vreodata asta NU insemna ca esti gay. Visele erotice gay sunt totusi mai frecvente la fete decat la baieti, habar nu am de ce, si tot nu conteaza.)

    Dar mie, de fapt, poza mi-a amintit de un organism marin asexuat. Pana nu mi s-a zis clar ca e papadie nu ma prinsesem.

    ReplyDelete
  7. Îmi plac fotografiile tale macro.
    Las şi eu aici un haiku mai vechi al meu (sper să nu se supere cititorii, cei care scriu haiku privesc mai mult spre natură şi fapte care se observă mai greu).

    lumină stinsă
    pe globul păpădiei
    luna nouă

    ReplyDelete
  8. This is such a beautiful photograph.
    I love the composition and the wonderful softness.
    I hope you are having a wonderful weekend!

    ReplyDelete
  9. O fotografie deosebită,macro deosebit.
    Weekend plăcut!

    ReplyDelete
  10. this photograph is beautiful. I like your eye.

    ReplyDelete

Atacul cu idei :