Sunday, August 14, 2011

Underground Life in Pictures





















61 comments:

  1. Costin, dupa ce am sa revin din vacanta cred ca voi adopta si eu Life in Picture.
    Mi se pare frumoasa ideea.
    O zi buna!

    ReplyDelete
  2. Îmi place cum ai numit fotografia asta!
    Și viața subterană e viață!

    ReplyDelete
  3. @ Mihaeladm : Te astept cu drag. Concediu placut. Nu intre trenuri insa.

    ReplyDelete
  4. @ Se-Cret : Fotografia este facut la intrarea intr-un buncar. Acolo erau acei chituci de lemne taiati, asezati pe beton. Ciupercile acelea, insa au viata. Te salut.

    ReplyDelete
  5. :) Costin, exact asta imi doresc si eu. Sa revin dupa ce am sa termin cu senzatia asta dintre trenuri.
    Multumesc pentru urare, sa ne gasim cu bine.
    Te-am adaugat si in blogroll.
    Si sper sa ma impulsionezi cu ocazia asta in utilizarea aparatului foto. Deosebita arta !

    ReplyDelete
  6. E impresionant cum ştiu ciupercile, fiinţele astea nici plante, nici animale, să găsească locuri pentru a trăi. Fotografia are totuşi ceva sumbru, din cauza acelui copac care nu a fost lăsat să-şi ducă şi el viaţa. Poate şi fiindcă ştiu că se află lângă un buncăr...

    ReplyDelete
  7. Wonderful light in this shot Costin!
    Beautifully captured.

    ReplyDelete
  8. Imi plac ciupercile alea, parca sunt palarii puse una peste alta, felicitari.

    ReplyDelete
  9. Ma intreb cand vei prezenta ceva in maniera macro ce senzatii voi incerca?
    Frumoasa poza!

    ReplyDelete
  10. @ cublandete : ca sa te pregatesti, poti sa vezi celelalte fotoografii macro de pana acum. Le poti gasi la eticheta Macrophotography

    ReplyDelete
  11. Ciupercile în viață pe copacii morți, minunată.

    ReplyDelete
  12. cred a trebuit sa umbli ceva, pentru a gasii acest trunchi de copac...dupa cum au crescut ciupercile, locul are multa umezeala...minunat...

    ReplyDelete
  13. Cand mergeam in padure dupa ciuperci gaseam des astfel de imagini, din pacate asta se intampla cu multi ani in urma!

    ReplyDelete
  14. Natura ne ofera surprize tot timpul...

    ReplyDelete
  15. Ideea e frumoasă. Puţini s-ar fi gândit la asta.

    ReplyDelete
  16. @ Max Peter : am si eu o rugaminte. activeaza pe blogul tau, la comentarii, optiunea NUME/URL, eu nu pot sa comentez altfel. daca cineva citeste acest mesaj, si puteti, lasati un mesaj la Max Peter din partea mea. Va multumesc.

    ReplyDelete
  17. Imi place ideea. Am postat si eu. :D

    ReplyDelete
  18. viata... viata se gaseste acolo unde nici nu ne-am gandi ca ar pute exista

    frumos
    felicitari,nu oricine putea observa asta!

    ReplyDelete
  19. Natura mereu ne surprinde cu astfel de imagini!
    Saptamana asta nu cred ca am cu ce ma inscrie, promit data viitoare! Numai bine!

    ReplyDelete
  20. ciupercile par atat de proaspete si de vii tragandu-si seva din copac...dar copacul...copacul nu mai e decat o umbra de copac...

    ReplyDelete
  21. Viaţa este peste tot ,ştim că o purtăm mereu cu noi, în noi şi este peste tot în jurul nostru .
    deosebită fotografia cu ciupercile!

    ReplyDelete
  22. Splendizi buretii aceia! Sa fie oare Pleurotus (buretii de fag sau pastravi)?
    In tot cazul, felicitari pentru fotografie!

    ReplyDelete
  23. Intr-un tirziu, am ajuns si eu ...
    Bureti de iasca ?

    ReplyDelete
  24. Imi place mult ideea si am preluat-o, mai ales ca m-am intors dintr-un concediu plin de impresii :)

    ReplyDelete
  25. Multumesc pentru hosting!
    Sa ai o zi frumoasa si creativa!
    Salutari!

    ReplyDelete
  26. Da, nu erai in blogroll.
    Sorry!
    Acuma esti!
    Te urmaresc mai usor asa....
    Salutari!

    ReplyDelete
  27. Mulţumesc pentru invitaţie!

    ReplyDelete
  28. Te salut Costin !
    Sumbru pe de o parte , pe de altă parte frumos prin prisma trimfului vieţii în locuri inaccesibile .

    ReplyDelete
  29. BunĂ Costin!
    Mulțumesc de invitație,nu
    știu dacă am făcut bine!
    Îți doresc o săptămână excelentă!

    ReplyDelete
  30. Îmi place tare mult ideea. Viaţa poate fi descoperită în cele mai surprinzătoare locuri!
    O noapte bună, Costin! :-)

    ReplyDelete
  31. @ Zina : sa stii ca si pe mine ma fascineaza. orice adiere de vant, le duce sporii oriunde. Acei chituci sunt depozitati intr-un buncar.

    ReplyDelete
  32. @ Lisa : Thank-you for your words...

    ReplyDelete
  33. @ Lumi RO : te-ai gandit tu bine. Chiar ca seamana cu un sertar cu palarii.

    ReplyDelete
  34. @ Zodrac : asta m-a intrigat si pe mine. antiteza asta dintre viata si moarte. te salut.

    ReplyDelete
  35. @ Tamy : am umbla de bezmetici jumatate de ora printr-o padure deasa, ne-am zgariat, urzicat, intepat, etc. Am ajuns la fortul acesta (Mogosoaia). In interiorul lui am gasit asta.

    ReplyDelete
  36. @ alicee : sa stii ca nimic nu te impiedica sa faci o excursie la tara undeva, sa cutreieri cateva paduri. Te intorci plina de viata.

    ReplyDelete
  37. @ Cristi : foarte mult surprize. Tot timpul spunem ca suntem pregatiti, dar...

    ReplyDelete
  38. @ C.L.M. : bine ai venit. Te astept in fiecare saptamana sa construim un alt episod.

    ReplyDelete
  39. @ Laura : multumesc frumos.

    ReplyDelete
  40. @ cristinaghedea : iti multumesc frumos, in primul rand pentru ca ai avut interesul si rabdarea de a vizualiza si alte postari, mai vechi de pe blog.
    Cred ca ar fi observat si altii, daca ar fi ajuns acolo.

    ReplyDelete
  41. @ Alice Georgiana : te astept oricand.

    ReplyDelete
  42. @ pandhora ; mie mi se pare un mare paradox. Copacul care acum este, asa cum spui tu o umbara, hraneste acele ciuperci.

    ReplyDelete
  43. @ Iulisa : dar oare stim sa o apreciem?

    ReplyDelete
  44. @ Nea Costache : nu ma pricep la acest soi de bureti. Acei chituci erau dintr-un trunchi de salcie.

    ReplyDelete
  45. @ Dani : asa le spunem si noi, la tara. Bine ai venit.

    ReplyDelete
  46. @ Anca M : multumesc pentru interesul acordat. Ma bucur sa aud ca ai avut un concediu pozitiv.

    ReplyDelete
  47. @ Wind : cu placere, multumesc.

    ReplyDelete
  48. @ Dara : oricand poti sa revii. duminica sau lunea poti sa te inscrii la urmatoarele episoade.

    ReplyDelete
  49. @ Sorin : eu ce pot sa mai spun...

    ReplyDelete
  50. @ Elena : te astept in fiecare duminica sau luni. Este ok, ce ai facut. Te salut cu drag.

    ReplyDelete
  51. @ Alexandru : apropo de ce ai spus tu, cum ca viata se gaseste in locuri surprinzatoare, sa vezi cand or veni fluturii pe care i-am gasit la metrii buni sub pamant.

    ReplyDelete
  52. Mulţumesc frumos, Costin

    http://bloglenesrau.wordpress.com/2011/08/16/parere-viata/

    ReplyDelete
  53. Se pare ca am intarziat. Dar...
    http://alegereasophiei.blogspot.com/2011/08/life-in-picture-2.html

    ReplyDelete
  54. Văd adesea în Trivale copaci cu „prelungiri„- și-au pus câte o ”măsuță„ , unde se opresc , adesea, păsări..

    ReplyDelete
  55. Viata dupa viata... Frumos!

    ReplyDelete
  56. @ CELLA ; cu placere

    ReplyDelete
  57. @ Cleo : vezi ce inseamna sa ai influenta, s-a rezolvat.

    ReplyDelete
  58. @ INCERTITUDINI : frumoasa descrierea.

    ReplyDelete
  59. @ acuarele : viata este oriunde, unul moare, altul se naste.

    ReplyDelete

Atacul cu idei :