Wednesday, August 31, 2011

Ana Maria Stancu - part 2


28 comments:

  1. Acestea mi se par si mai bune decat celelalte! Modelul e foarte dragut!
    O seara buna

    ReplyDelete
  2. much better, acum pare si fata interesanta..esti un artist

    ReplyDelete
  3. Frumos din toate punctele de vedere, Costin! Felicitări!

    ReplyDelete
  4. acestea chiar arata bine...superb. O seara placuta!

    ReplyDelete
  5. nice work costin! modelul e la inaltime, ca si fotograful!:)

    ReplyDelete
  6. Scula bună, face meseriaşul bun!
    Foarte frumoase pozele şi manechinul!

    ReplyDelete
  7. Da, da, imi plac si astea, se vede mana de professionist. Keep going!

    ReplyDelete
  8. Interesanta locatie si viziune. Un pic spre filmele de groaza :)

    ReplyDelete
  9. @ alicee : unele mai bune, altele mai rele, muncim si pana la urma reusim.

    ReplyDelete
  10. @ Karma Police : pana la fi artist mai am de trait. Te saut.

    ReplyDelete
  11. @ Max Peter : multam fain. Ana m-a ajutat, prin atitudine.

    ReplyDelete
  12. @ Tamy : mutumesc. La fel si tie.

    ReplyDelete
  13. @ geanina : ana chiar a fost la inaltime. Umilul fotograf iti multumeste pentru compliment.

    ReplyDelete
  14. @ Profesionist.... : multumesc frumos. Pentru mine a fost o experienta placuta.

    ReplyDelete
  15. @ Rudolph : eu asteptam de la tine un nou comentariu cu o conotatie culinra sau sexuala. Te salut.

    ReplyDelete
  16. @ OFZ : locatia da aceasta senzatie.

    ReplyDelete
  17. @CC: pai am zis ca nu-mi plac...deci: yeach.
    "De groaza" mi s-a parut eufemistic indulgent spus (de catre cineva mai sus). Nu e politicos si nici nu cred ca ar fi educativ sau folositor nimanui sa scriu in public ce mi-a venit in minte cand am vazut pozele astea, mai ales a doua.

    ReplyDelete
  18. Ca de fiecare data, fotografii reusite.
    Salutari si numai bine, Costin!

    ReplyDelete
  19. sexy cand tzi se rupe la fund

    ReplyDelete
  20. mai intai a fatat,apoi s-a casatorit,nu invers.

    ReplyDelete
  21. diferentza de la nunta ana mariei stancu[,cu cel de la fly project],a fost imbracamintea;ea=da,el=nu.

    ReplyDelete
  22. ce sexy eshti draga mea..

    ReplyDelete
  23. Să te fut,draga mea ana maria ♡♡♡♡♡♡♡

    ReplyDelete
  24. Ești desfătarea mea,Ana-Maria!!!!!♡♡♡♡♡♡♡♡

    ReplyDelete

Atacul cu idei :