Wednesday, June 8, 2011

Shadow

40 comments:

  1. emana caldura fotografia facuta de tine...imi place...

    ReplyDelete
  2. Multumesc pentru urari!
    Ai un blog frumos felicitari!!!

    ReplyDelete
  3. umbre delicioase!!! Mi-ai facut o pofta... ma duc sa vad daca am fructe! Minunata fotografia, Costin!

    ReplyDelete
  4. Imi place cum se vede fundalul. Zici ca e pictat. :D

    ReplyDelete
  5. Lumini şi umbre. Relaxantă fotografie.

    ReplyDelete
  6. Seamănă mai mult a pictură!
    O zi frumoasă să ai!

    ReplyDelete
  7. Fruct, şold de femeie...?! Superb !

    ReplyDelete
  8. Ce chestie :) Deși e un fruct acolo, nu știu, umbrele, lumina altfel, mă fac să mă duc cu gândul la un boț de aluat care va deveni pâine :) tare fain! Toate bune, Costin!

    ReplyDelete
  9. Fain de tot! Imi place...

    ReplyDelete
  10. Frumoase, parca te-ai vorbit cu Carmen azi :P Zi-mi ca nu sunt din supermarket ;))

    ReplyDelete
  11. O natura statica intr-o cromatica generoasa, un clar-obscur in care lumina ma atrage in mod deosebit, fiind bine dozata, filtrata. Un dialog intre cele doua fructe pline de caldura! Felicitari! Happy ww!

    ReplyDelete
  12. Un pic de mister nu strica niciodata.
    Faina poza!

    ReplyDelete
  13. Cata liniste si relaxare. Ilustratia perfecta pentru o zi de tihna!
    Bravooo Costin!
    Sa ai o zi plina de soare!

    ReplyDelete
  14. Lumina e cheia, ea face sa para ca in umbra poti afla orice :)

    ReplyDelete
  15. parca se masoara din priviri, care e mai valoros ;)

    ReplyDelete
  16. Foarte frumos, imi place!:)

    ReplyDelete
  17. Se vede spiritul de artist. Deosebita fotografia.
    Sa ai o zi senina!

    ReplyDelete
  18. Astfel de poze, au ceva din frumuseţea unui tablou! Adevărate...opere de artă!
    O zi frumoasă!

    ReplyDelete
  19. Forme si umbra care spune mai mult.. decat prea multa lumina. Frumos :)

    ReplyDelete
  20. Foarte reusita fotografia!

    ReplyDelete
  21. Costin , te salut !
    Mult mister azi la tine !!

    ReplyDelete
  22. Felicitări artistului!!!
    http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/06/in-fanul-de-curand-cosit.html

    ReplyDelete
  23. Imi spune ceva dar nu-mi gasesc vorbele....parca degaja caldura si lumina....nu stiu de ce!Numai bine!

    ReplyDelete
  24. Astazi a fost ziua umbrelor si luminii! Frumos jocul lor!

    ReplyDelete
  25. Imi place ce vad.Lumini si umbre.

    ReplyDelete
  26. Un adevarat tablou! Superb!

    ReplyDelete
  27. :) ai dreptate, astazi am gândit absolut identic! :) Happy WW!

    ReplyDelete
  28. Ce pofta mi-ai facut ;))


    p.s. Imi plac umbrele.

    ReplyDelete
  29. foarte interesant! provoaca imaginatia si... foamea:)

    ReplyDelete
  30. frumoasa captura! i like!

    ReplyDelete
  31. Este de tine facuta poza asta?

    ReplyDelete
  32. costin, there's something erotic in this image ..

    ReplyDelete
  33. Ce-mi place , seamana cu o pictura ;)

    ReplyDelete
  34. Esti intr-adevar EXCELENT la natura moarta si obiecte. Pur si simplu nu iti gasesc echivalent in Romania, cel putin nu din cate se vede pe Internet. Nu stiu inca ce se intampla prin alte tari ca nu am studiat arta fotografica prea mult, dar remarc in general ca in genurile de arta contemporane, Norvegienii par a fi destul de talentati, deasupra mediei zic eu, in fotografie; in ceea ce priveste pictura, in general arta plastica, si in interpretare muzicala pare a fi dezastru total pe aicea. Sunt curios sa vad mai in amanunt cum stau cu teatrul. Repertoriul general mi se pare cam amatoristic ales, (si cu ceva tendinte cam nejustificate si, din pacate, si nesustinute de talent, politice); nu stiu daca exista ACTORI individuali contemporani de teatru talentati care ar merita atentiei; presupun ca pe cei mai talentati din ei ii fura UK-ul teatrului si SUA filmelor.

    In concluzie, deoarece am remarcat fotografia, acum vad ca trebuie sa mai invat si despre asta cate ceva ca sa pot face si eu niste comentarii ceva mai pertinente, daca e sa mai fac vreodata pe fotoblogurile cuiva. Eu din RO am ramas agatat de tine si de romeo (romeo e prin excelenta fotograful OAMENILOR si activitatilor umane de fiecare zi, iar tu al cladirilor, obiectelor si naturii moarte in general).

    ReplyDelete
  35. intotdeauna am iubit jocul de lumina/umbra !

    ReplyDelete

Atacul cu idei :