Sunday, June 5, 2011

Austrian Parliament Building

10 comments:

  1. impunatoare cladire...
    grupul statuar este superb...
    imi plac mult felinarele...recunosc ca am o slabiciune pentru ele :)

    ReplyDelete
  2. Este o clădire foarte impunătoare!A apărut pe timbre în anii 20 ai secolului trecut.Frumos ai fotografiat-o!

    ReplyDelete
  3. O fotografie deosebit de reusita! Ai cuprins tot ce e reprezentativ. Frumoasa perspectiva!

    ReplyDelete
  4. E o cladire impunatoare. Imi place mult statuia din planul apropiat.

    ReplyDelete
  5. Mie imi place statuia aurie! Dar si ca intreg arata bine!

    ReplyDelete
  6. Ce arhitectura frumoasa, impunatoare ( cum zicea cineva mai sus ). Ai incadrat-o perfect ( din ochiul unui amator ). Imi place foarte mult. Ai idee cine e arhitectul?

    ReplyDelete
  7. Asta e un soi de Casa Lu' Poporu' doar ca nu consuma milioane de euro pe luna.
    Aproape ca se poate.

    ReplyDelete
  8. E mult mai mică decât Casa Poporului, dar e şi mult mai frumoasă. Te face să-i priveşti cu bunăvoinţă până şi pe parlamentari ! :D

    ReplyDelete

Atacul cu idei :