Saturday, June 4, 2011

The Lizard

10 comments:

  1. Vecina mea are una care vine si o hraneaste, sunt ciudate...

    ReplyDelete
  2. Crede-ma ca si eu zilele trecute am fost prin Agges si mi-am tras pumni in cap ca am uitata aparatul foto....si am vasun si gusteri si fluturi si serpi erau super tari de fotografiat....bafta in continuare!

    ReplyDelete
  3. Foarte tare cum ai surprins-o! Mai ales ca sunt rapide si nu prea stau la pozat! :)

    ReplyDelete
  4. Ce superba e fotografia. Alb-negru... foarte misto. :)
    Cred ca reptila iesea de acolo dar imi da senzatia ca e prinsa :D

    ReplyDelete
  5. Superbă poza! Ce frumos a stat ea la fotograf!
    O zi frumoasă!

    ReplyDelete
  6. imi place cum ai gasit&asezat paralelismul "fiarelor" !

    ReplyDelete
  7. Excelentă fotografie.Ce bine s-a adaptat la mediul în care trăiește.Emaro și nu verde.Frumos surprinsă.

    ReplyDelete
  8. ar iesi ea de acolo, saraca, da cineva i-a prin coada in cuie!

    ReplyDelete
  9. deosebita imagine. Si subiectul e interesant. Soparla aceea sprintena care s-a ivit tocmai atunci, sa fie "fotofilmata". Nu am vazut soparle din copilarie, cand locuiam la tara si cand era un intreg univers al platelor si animalelor. Asta pana cand una dintre psicile mele, pentru a-si dovedi harnicia, a adus tot felul de "cadouri", vanate de ea. Un soarece decedat, o vrabie, o soparla. Aceasta din urma a scapat-o in hol si a intrat sub dulap ceea ce a suscitat interesul ambelor pisici din casa, care stateau pe burta in fata dulapului, activitate ce m-a antrenat si pe mine. Ma ingrozea gandul ca o sa dorm cu o reptila in casa. Asa ca stateam toate pe burta, eu si cele doua pisici, asteptand sa apara soparla. Biata a fost speriata si a aparut dupa doua zile. Am salvat-o de la o moarte sigura si am eliberat-o in gradina, departe de ochiul vigilent al vanatoarelor.

    ReplyDelete

Atacul cu idei :