Monday, June 20, 2011

Schoenbrunn Palace


 Have a nice week: Cristi, Irina Comba, CarmenLillee, Angi, Sorin, Raul, Se-Cret, MordechaiNea Costache, Teo Negura, Umograf, Lumi RO, Schtiel, Sophie, Dan Vaideanu, Alice GeorgianaAlicee, Red Sky, Ana Maria Stroescu, C.L.M., ZinaPandhora, AnnyAPovesti cu Sophie, Lia Lia, Tu26dor, IULISAINCERTITUDINI, Cafeauata, Acuarele, Aurora Georgescu, Fly2Sky, OFZCELLA, Ana MarinRappa_ru'Lucian Fotograf, Smalldot, Florentin Draganescu, ELENA, Geanina, Claudia, Cris-Mary, Lisa, Robert N, Arcadia, Mazgalica, ADA, Aniela, Vera, Mircea Florescu, Ramona, Micul Artist, AndreiRaduM, Dama Fara Camelii, VertAnge, LunaPatrata, Mirela P., Fosile, Alina, Sito Saguid,

15 comments:

  1. Ce frumoşi sunt căluţii!

    ReplyDelete
  2. astia vroiau sa aibe inorogi:))..se pare ca au gresit nr de coarne:D

    ReplyDelete
  3. am fost acolo acum vreo 12 ani, am nimerit de Craciun. si in ziua de azi sunt fascinat.
    dar... sus, pe colina, unde e lacul ala frumos, era un panou pe care scria in engleza "nu calcati iarba", iar pe spate scria cu creta "no romanians". pt ca de acolo furasera tiganii lebedele...

    ReplyDelete
  4. Mie caluti imi par tristi.De ce oare?

    ReplyDelete
  5. Salutare Costin !
    Ştii niciodată nu mi-am pus întrebarea de ce au acele cornete pe urechi dar acum sunt chiar curios , ştie cineva ?


    Off. Am fost de câteva ori în ultimile zile prin Bucureşti ,si am întâlnit de câteva ori Antena 3 în diverse locuri . Este de prisos , cred , să îti mai spun că aproape mi-am scrântit gâtul căutând printre ei gândind că poate aş putea avea şansa unei beri consumate împreună . Dar nu se ştie niciodată ...

    ReplyDelete
  6. Deja mi-e dor de Viena, privindu-ti fotografiile... Ce oras minunat! De ce nu putem avea si noi ceva cam pe-acolo? Sa nu-mi zici de Sibiu ;)

    ReplyDelete
  7. vorba lui Teonegur...mi se face dor:)

    ReplyDelete
  8. Nici aici nu ma pot abtine in a nu admira arhitectura palatului. Este superba. Am o slabiciune pentru lucrul acesta. Ma pierd in fotografie si incep sa-mi imaginez fel de fel de lucruri, dupa care urmeaza un search pe google. :))
    Frumoasa fotografia, Costin. Felicitarile mele.

    ReplyDelete
  9. O zi frumoasa sa aveti. :)

    ReplyDelete
  10. O după amiază frumoasă,Costin!

    ReplyDelete
  11. O saptamana frumoasa, Costin!

    ReplyDelete
  12. How very kind and thoughtful you are Costin.
    Thank you so very much and I hope you have a wonderful week also.
    It is always such a pleasure to visit you here.
    Sending you a smile from the U.S.

    ReplyDelete

Atacul cu idei :