Thursday, March 24, 2011

Lightball

10 comments:

  1. acelasi "lucru" vazut din doua puncte de vedere. unul simplu si obiectiv (alb-negru), celalalt complex si cu deschidere spre sentimente. Fotografiile sunt reusite.

    ReplyDelete
  2. ce frumos!
    iubeam momentele astea cand eram copil!

    ReplyDelete
  3. Alb-negru si color! Fiecare dintre cele doua fotografii, au farmecul lor!

    ReplyDelete
  4. Fain prelucrate, inclin insa catre cea color :) Bravo!

    ReplyDelete
  5. Da, frumos, imi place! Prefer varianta color, spune mai multe decat cea alb-negru.

    ReplyDelete
  6. @cum mai, Raul! Hai ca ma dezmagesti, cum adica pentru tine alb-negru inseamna "simplu", (si mai zici si ca "obiectiv", adica fata de, presupun "subiectivul" culorii !...!)...mrrr...vezi ca acum iti dau cu cana-n cap ! (old joke la mine in familia mea personala de acasa, care e asociat cu o oarecare frustrare care se cere exprimata in mod oarecum agresiv, dar e totusi glumeata si prieteneasca fata de cel ce o primeste, deci nu e chiar ata de threatening/amenintatoare, e mai mult un fel de posturing, care aproape ca atinge si nivelul de teasing pe care si-l fac copii in clasele scolii generale chiar inainte de a-si gasi interese mai explicit sexuale unii fata de altii, adica baietii le mai trag pe fetite de cozi, etc.)

    Eu nu mai comentez nimic, ca sa nu ai posibilitatea sa te inspiri de la mine, mai gandeste-te, mai fati un proces de constiinta, mai uita-te si tu la niste poze sau filme alb-negru, pe urma la nhiste culori simple si obiective pe care le poti gasi de exemplu aici

    Si te astept din nou la intalnire aici sub cerul asta caruia ii voi spune mov, ca sa fie un teren de intalnire cat mai neutru (oare ?), sa te mai aud o data cum reformulezi.

    Sa stii ca si eu am sentimenete f. puternice fata de fotografiile de mai sus, in mod obisnuit m-as fi repezit sa comentez imediat (ca eu nu imi reprim sentimentele puternice atat de tare cum pari ca faci tu uneori), insa recent am invatat cat de bine este sa fii si ponderat in anumite privinte si contexte, eu mai gresesc mult la faza asta ata in viata personala cat si pårofesionala, dar cred ca merita sa incerc sa ma imbunatatesc si in acest domeniu, deci voi astepta rabdatpr sa mai spui tu odata mai clar ce ai vrut sa zici.

    ReplyDelete
  7. aa, sorry, culori simple si obiective (asta NU inseamna ca nu pot fi incarcate de afect, asta a propos ca metionai tu odata ca-ti doreai ca toti care te citesc sa aiba DEX-ul in mana) se gasesc aici:

    http://www.colourlovers.com/colors

    ReplyDelete
  8. P.S. nu foloseam cuvantul "posturing" in sensul lui de simptom psihiatric care poate aparea in catatonie, ci mai degraba in sensul sau zoologic-behavioral general

    http://en.wikipedia.org/wiki/Posture

    Claude, ca sa nu fii gelos pe "fratiorul" tau ca ii acord atata atentie subita numai lui in clipa asta, tu gandeste-te la asta:

    http://claude101.wordpress.com/2011/02/28/the-oscars-2011/

    (eu tin minte TOT ce faceti voi, chiar si fara carnetel, tot tin minte !)(si mai am si un ochi la spate sa observ tot ce faceti si cand sunt plecat de acasa !)

    ReplyDelete
  9. mda, trebuia sa zic, mai corect, ca am un "ochi la ceafa", nu "la spate", a fost doar o simpla eroare fara nici un subtext...carry on !

    ReplyDelete
  10. Nice!!

    Like the black and white the best...

    ReplyDelete

Atacul cu idei :