Tuesday, October 15, 2013

Google planuieste sa foloseasca numele şi fotografiile utilizatorilor în scopuri comerciale

Incepand cu data de 11 noiembrie 2013, Google planuieste sa foloseasca in scopuri comerciale datele personale ale utilizatorilor sai.In acest scop vor fi folosite de catre Google numele si fotografiile internautilor, dar si comentariile făcute de acestia la anumite produse.
Pentru a putea folosi datele utilizatorilor, Google va schimba termenii si conditiile de utilizare incepand din data de 11 noiembrie, insa modificarile ii vor afecta pe utilizatorii reţelei de socializare Google+.
De asemenea, comentariile utilizatorilor privind restaurantele, magazinele si produsele, dar si muzica si alt tip de continut cumparat de la retailerul online Google Play vor putea sa fie folosite in reclamele care le sunt prezentate prietenilor sau persoanelor cu care userii sunt in legatura, atunci cand acestia cauta pe Google diverse lucruri.
Iata ce ne spune gigantul american pe pagina in limba romana :
 "Daca aveti un Cont Google, este posibil sa afisam numele profilului, fotografia de profil si actiunile dumneavoastra pe care le intreprindeti in cadrul Google sau in cadrul aplictiilor terta parte conectate la contul Google (de exemplu, +1rile, recenziile pe care le scrieti si comentariile pe care le postati) in serviciile noastre, inclusiv sa le afisam in anunturi sau in alte contexte comerciale. Vom respecta alegerile pe care le faceţi pentru a limita setarile de distributie sau de vizibilitate din contul Google. De exemplu, puteti configura setarile, astfel incat numele si fotografia dvs. sa nu apara intr-un anunat".

3 comments:

  1. Există totuşi o casetă de unde poţi dezactiva această opţiune.

    ReplyDelete
  2. Nu știu de ce încercăm să ne ascundem după deget. Fiecare poză, fiecare articol, etc. a fiecărui individ postat/ă pe internet devine publică. Deci are acces fiecare persoană.

    ReplyDelete
  3. Dacă profilul este public, e public până la capăt. Dacă îl setăm să fie privat, atunci ne pot publica informațiile, însă anonim. E ciudat într-adevăr să-ți vezi părarea pe pagina unui produs, gen ”Anonymous said:”

    ReplyDelete

Atacul cu idei :