Wednesday, May 9, 2012

Lights on
















---------------------------------------------

33 comments:

  1. ooo...superba imagine...de vis...

    ReplyDelete
  2. Ingenioasa fotografia:)
    Salutari cu bine!

    ReplyDelete
  3. Frumoasă fotografia !
    Lumină,multă lumină estompată !
    Îmi place tare.

    ReplyDelete
  4. Mulţumesc pentru prezentarea expoziţiei. Să ai o noapte liniştită.

    ReplyDelete
  5. ma inclin in fata maiestriei!

    ReplyDelete
  6. ...it is time for a new day!

    ReplyDelete
  7. Marilyn? Cred ca da...
    Foarte frumos, oricum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu nu mi-am dat seama daca ea este. Mi-a placut ideea.

      Delete
  8. MM din... plastic ? Și ce obiect e acela ? Un suport de... ?
    Ingenioasă fotografie, felicitări !

    ReplyDelete
    Replies
    1. este o lampa Zina. Cu drag iti doresc o zi frumoasa.

      Delete
    2. Originală ! E plăcut să privești mereu un zâmbet frumos !
      O seară frumoasă și ție !

      Delete
  9. Awesome capture! Love it!

    Happy WW!

    ReplyDelete
  10. Frunosa compozitia , calda lumina !

    ReplyDelete
  11. Foarte frumoasa! Felicitari!!!

    ReplyDelete
  12. very cool! thanks for joining us :)

    ReplyDelete
  13. interesanta decoratiunea!

    ReplyDelete
    Replies
    1. O mica lampa, pentru a te trezi frumos dimineata cand o aprinzi.

      Delete
  14. Bună Costin!
    Superbă imagine!
    Zi minunată îți doresc!

    ReplyDelete
  15. Super foto! Vreau si eu lampi ca astea! :)

    ReplyDelete
  16. Minunat Costin! imi place tare mult fotografia asta !

    ReplyDelete
  17. "apus de soare" la comanda... Frumoasa perspectiva din care ai fotografiat; efectul jocului de lumini este fermecator!
    happy WW! :)

    ReplyDelete
  18. Lumini din lumina...suna cam religios...dar...nu asta e ideea.
    Imi place mult jocul de lumini si umbre. Si faptul ca lampa da acea lumina estompata...foarte linistitoare...
    Frumoasa fotografie!
    O noapte buna!

    ReplyDelete
  19. Hi again!

    Swinging by once more to follow your awesome blog.
    Have a nice day!

    ReplyDelete

Atacul cu idei :