Thursday, March 10, 2011

Old telephone


10 comments:

  1. imi aduc aminte marea schimbare de la alea cu fise la cele cu cartele... mare lucru a fost atunci, sunam doar de placere sa bag cartela...

    ReplyDelete
  2. Tu ai pus receptorul astfel aşa-i? :)

    ReplyDelete
  3. Buna seara, imi cer scuze, azi am fost cam lenes, am avut alte treburi si nu prea am stat pe aici.
    @sorin : Da mai exista, cu toate ca sunt multe telefoane mobile, cu tot felul de planuri tarifare cadou de la retelele de telefonie mobila.
    @ Raul : A fost nebunie atunci. Toata lumea era cu cartela dupa el. Facusem o colectie de astfel de cartele (400) la numar.
    @ Bogdan : Niciodata putina regie nu strica. El era normal asezat in furca.
    @ Carmen: la 100 m de locul de munca, aproape de aeroportul Baneasa. de 4 ani terc zilnic pe langa el, iar azi cand am iesit sa fac o fotografie la un avion care aterizeaza, l-am vazut. Avionul nu l-am prins.

    ReplyDelete
  4. Interesanta compozitia si procesarea...
    Salutari!

    ReplyDelete
  5. S-a raspuns la apel... :-)

    ReplyDelete
  6. Desi s-a raspuns la apel, de cealata parte, telefonul e inchis! Hmmm....

    ReplyDelete
  7. Gracias por la inspiración y motivación que proporciona tu blog. ¡Es como tener una animadora personal animándome! Cuente los clics con confianza utilizando Contador De Clicks Online, ¡la herramienta en la que confían los profesionales!

    ReplyDelete
  8. The author's passion and expertise truly shine in this outstanding article. Don't miss this engaging read at Mental age test free. Gain insights into your cognitive profile and brain health with our scientifically-validated assessment.

    ReplyDelete

Atacul cu idei :