Sunday, March 20, 2011

Lomo

Numarul 6


5 comments:

  1. Buna, vrei sa facem schimb de linkuri?
    Daca te intereseaza te rog sa-mi dai un mesaj pe adresa biancasebastiana@yahoo.com, la mine poti sa pui
    titlu site: Viata e frumoasa!
    link site: http://www.pinka.info/
    Multumesc mult.
    Bianca.

    ReplyDelete
  2. imi place asta, Lomo, are o constructie simpla. stiu ca e complex, dar atitudinea lui e modesta

    ReplyDelete
  3. Eu chiar ca nu stiu dac oo s-a nimeresc cu dediactia asta muzicala facuta direct aparatului respectiv, dar poate ca am noroc , cine stie ? Deci, la risc

    http://www.youtube.com/watch?v=d5XJ2GiR6Bo&feature=related

    ReplyDelete
  4. P.S. Daca ii place cantecul ala si ne imprietenim mai bine, am gasit/pregatit deja si inca unu pt. level-ul urmator !

    (n-am ce sa fac, am si eu nishte fetishuri din astea ciudate pentru diverse obiecte, coperti de carti, diverse aparate tehnice, etc.)

    ReplyDelete
  5. @ drcraciun : fiecare cu placerile lui, nu pot sa discriminez pe nimeni

    ReplyDelete

Atacul cu idei :