Monday, March 14, 2011

Fed 4

NUMARUL 3



11 comments:

  1. O sa postez si fotografii cu aparate noi. Dar aceste aparate sunt pur si simplu fenomenale. Acesta este perfect functional.

    ReplyDelete
  2. ironie: sa pozezi cu un aparat ultra modern un aparat vechi si sa ne minunam cu totii de cat de bine arata...

    ReplyDelete
  3. @ Raul : nu poti spune ca nu sunt minunate. Fara sa le comparam cu ce a adus stiinta in prim plan, sunt nemaipomenite.

    ReplyDelete
  4. M-ai dat gata cu colectia ta!
    Sa înteleg ca toate aceste aparate au apartinut bunicului si tatalui tau? sau le-ai achizitionat tu de la anticari, de dragul artei?
    Noapte buna! O mâine senina si lipsita de griji!

    ReplyDelete
  5. Din FAMILIE. Nu prea pot sa cumpar. Se vand foarte scump pe la anticariat. dar am sa imi cumpar si eu candva cateva.

    ReplyDelete
  6. asta spuneam, ca sunt minunate, plus ca eu am o slabiciune pt lucruri vechi, care uimesc

    ReplyDelete
  7. @ Raul : Uimesc si impun respect. Pentru cei care stiu sa le aprecieze.

    ReplyDelete
  8. A fost un aparat foarte bun,pe vremea lui!

    ReplyDelete
  9. Intr-adevar ar fi interesant de vazut un aparat nou pozat cu un mandru aparat vechi.
    Cu ajutorul stiintei cele noi impun prin functionalitate,fiabilitate si utilitate pe cand cele mai vechi desi functionale,frumoase si impetuoase impun si multa maiestrie .
    A nu ma intelege gresit,acum mai tot omul face o fotografie acceptabila pe cand odata demult era apanajul artistilor.

    ReplyDelete
  10. @ se-cret : aceste aparate au creat istorie. Au promovat ceea ce se gaseste azi pe piata.
    @ Sorin : imi lansezi o provocare. Sa stii ca si azi, sunt oameni care fac o fotografie buna si cu un aparat de buzunar.

    ReplyDelete

Atacul cu idei :