Wednesday, May 25, 2011

Galapagos Turtle

Cu drag pentru prietenele ei de la Carmen.



33 comments:

  1. Sunt foarte interesante aceste creaturi prin longevitatea lor, putand atinge varste foarte inaintate.

    ReplyDelete
  2. trebuia sa pui piciorul langa ea, sa avem termen de comparatie.

    ReplyDelete
  3. Se face o reuniune a testoaselor? :))
    Cat de mare era?

    ReplyDelete
  4. continuarea povestirii lui carmen despre broscute :)

    ReplyDelete
  5. @ Cristi : se spune ca pot trai pana la 400 de ani.

    ReplyDelete
  6. @ Raul : as fi vrut eu, insa avea un gard de plexiglass, eu am facut fotografia de pe un pod care trecea pe deasupra locului unde se aflau.

    ReplyDelete
  7. @ Lillee : se strange familia. Cat era de mare? pai sa o poti cuprinde cu bratele, pe mijlocul carapacei, trebuiau 2 oameni. Avea 1 metru lungime doar carapacea. Cel putin 150 kg

    ReplyDelete
  8. Sophie are dreptate...episodul 2 la broscute...XXL:)
    imi plac testoasele...se spune ca sunt intelepte...eu cred pentru ca imi plac povestile :)

    ReplyDelete
  9. Daca tot a fost ziua lor,apai sa le mai vedem inca o data.:)

    ReplyDelete
  10. @ Pandhora ; si eu le admir. daca traiesc 400 de ani, iti dai seama cata intelepciune aduna.

    ReplyDelete
  11. Eu le asociez cu o persoana in varsta rau de tot, chiar si cand sunt pui, nu stiu de ce.

    ReplyDelete
  12. Nu mi-ar placea sa traiesc inchisa in chestia aia, nici daca ar fi sa traiesc 400 de ani...sau cu atat mai mult !

    ReplyDelete
  13. Ce frumoasa e, am si eu una mica ..imi plac broastele testoase :D

    ReplyDelete
  14. Te salut, Costin!

    Frumoase imagini ce aduc la suprafata povestile din copilarie (si nu numai).

    O saptamana frumoasa, tuturor!

    ReplyDelete
  15. Miao, mi-ar plăcea să mă joc cu tipa asta - s-o trag de lăbuţe şi să sar pe carapacea ei! Oare ar fi de acord să mă plimbe? :)

    ReplyDelete
  16. ce de parte sunt insulele Galapagos...! dar sa ajungi acolo cred ca e incredibil, sa vezi chestii unice pe glob, sa le imortalizezi in mici particele de "amintiri" vizuale

    ReplyDelete
  17. Costin, uau, asa mare? Nu ma asteptam. Credeam ca e cat laba piciorului, cam asa :)

    ReplyDelete
  18. Mi-as dori sa pot ajunge odata pe Insulele Galapagos.

    ReplyDelete
  19. ciao! cat e de draguta!!!! pare "batranica"....

    ReplyDelete
  20. Probabil testaosa din poza dupa cum arata e destul de batrana/....de ordinul sutelor de ani...sau gresesc!?

    ReplyDelete
  21. @ Lumi RO : Sa stii ca mi-ai dat de gandit. Inspira intelepciune.

    ReplyDelete
  22. @ Zina : crezi ca ea ar putea trai fara acea carapace?

    ReplyDelete
  23. Cris-Mary : sa iti traiasca, sanatoasa.

    ReplyDelete
  24. @ AndreiraduM : multumesc frumos.

    ReplyDelete
  25. @ Griska : pai cred ca ar fi de acord sa se joace.

    ReplyDelete
  26. @ Pato Basil : cred ca oricine si-ar dori sa ajunga acolo. Problema mea in concedii este ca ma preocupa prea mult sa fac fotografii.

    ReplyDelete
  27. @ Lillee : cat laba piciorului cred ca era cand a eclozat.

    ReplyDelete
  28. @tictook : nu imi spune, oricand as pleca acolo.

    ReplyDelete
  29. @ Geanina : salutare. cred ca este destul de "tinerica"

    ReplyDelete
  30. @ Lucian Fotograf : cu siguranta.

    ReplyDelete

Atacul cu idei :