Friday, October 11, 2013

Aventurile lui Riki - Ana Maria Florea

Sâmbătă, 12 octombrie 2013, la ora 11.00, Curtea Veche Publishing invită copiii și părinții deopotrivă la un eveniment organizat în jurul cărții „Aventurile lui Riki” de Ana Maria Florea. Întâlnirea va avea loc în cadrul “Campionatului Poveștilor” organizat de librăria Humanitas Cișmigiu. Copiii o vor putea cunoaște pe autoare, dar și pe Riki, personajul principal al cărții! Toţi copiii vor desena animalele de companie preferate, vor povesti despre ele şi cele mai frumoase desene şi poveşti vor primi premii de la Curtea Veche Publishing şi Koh-I-Noor.

Volumul „Aventurile lui Riki” întregeşte colecţia de cărţi pentru copii apărută la Curtea Veche Publishing, susţinând misiunea editurii de a forma o nouă generaţie de cititori, încurajând copiii să descopere farmecul cărţilor şi să se dezvolte armonios prin lectură.

Pe coperta cărţii, Riki însuşi le transmite câteva gânduri celor ce abia aşteaptă să citească despre aventurile sale:  Sunt foarte încântat că Ana a scris o carte despre mine și despre aventurile mele. Ca orice pui neștiutor, am intrat adesea în belele, dar am învățat că nu am voie să fac prostioare și astăzi sunt un cățel foarte cuminte. Îmi place să mă joc cu alți căței și, da, îmi plac toate celelalte animale. Am acasă o pisică de care am grijă, pentru că Ana mi-a spus că trebuie să fiu bun și cuviincios atât cu animalele, cât și cu oamenii. E adevărat că, dacă o supăr pe pisică, își ascute ghearele pe nasul meu, dar eu încerc să nu o supăr. Sper să vă placă poveștile mele și să învățați și voi, copii, ce am învățat eu: dacă eşti bun, îți faci repede prieteni și, atunci când ești supărat, aceștia îți vor veni în ajutor.

Ana Maria Florea are 35 de ani și este la a doua carte publicată. Prima carte de proză scurtă, “Zăpada roșie”, a apărut în anul 1996. A urmat o lungă perioadă în care autoarea a lăsat beletristica pe locul doi și a scris doar din postura de jurnalist. A lucrat în radio, în televiziune și în presa scrisă și a colaborat timp de 13 ani cu massmedia din Franța și Belgia. În prezent lucrează în departamentul de PR al unei mari companii. Aventurile lui Riki înseamnă revenirea în lumea poveștilor și a cărților, revenire pe care autoarea și-a dorit-o lină, tocmai de aceea cartea de față este una pentru copii.


No comments:

Post a Comment

Atacul cu idei :