Monday, February 6, 2012

GSM

Dragi domnisoare (viitoare doamne), doamne si stimati domni, zilele astea, incepui sa fiu mai activ pe Google+ , ca se spune prin gura targului ca din punct de vedere al SEO (dracu sa ma ia daca stiu ce inseamna asta, dar am descarcat cateva documente interesante) este bine sa fii activ, daca ai un blog pe platforma Blogspot.Alergand ca o oaie tunsa in frunte pe Google+ si tot aruncandu-mi ochii (iesiti din orbite) pe ce mai posteaza unii si altii, dau de o aniversare, (deja ma gandeam ca e un eveniment, sa vezi ca ma duc si eu ca stundetul) se spune ca GSM.ro  ar implini un anisor, pe 12 februarie (un an zic, pai asta-i petrecere cu biberoane si gris cu lapte). Ba bine ca nu. E cu telefoane aplicatii si tehnologii care pe mine m-au ocolit. Am stat putin pe acolo, am luat cateva lectii si acum ma simt pregatit pentru aniversarea de 18 ani.
Pai eu zic sa ii uram la multi ani. Daca ajungeti pe acolo, puteti sa ii lasati si cadouri, dar ma simt obligat sa reiau anuntul postat de Gabi :
 Aviz important: exista riscul sa va trimit bere acasa prin curier asa ca va rog sa va asteptati si de la mine la cele mai originale metode de a “face cinste ! Mentionez ca voi face cinste in limita bugetului disponibil!

Tin sa mentionez ca pentru aceasta postare nu am primit nici o recompensa financiara,  ca nu ma incurc eu cu maruntisuri. In drum spre mine sunt cheile de la vila de la mare, primita cadou, in schimbul berii.

4 comments:

  1. @ CC: Desigur desi NU este obligatoriu, este oare posibil sa te gandesti pe viitor la mutarea blogului tau de pe platforma Blogspot pe o platforma Wordpress, deoarece am remarcat ca, desi din punct de vedere tehnic Blogspot-ul este poate mai usor de folosit de autor, NU este de loc user-friendly pt cititor-comntator, in principal incarcandu-se ff greu, (important mai ales pt fotobloguri), alteori aruncand comentarii la Spam total aiurea, si alte probleme tehnice legate de Blogspot care par a fi mai frecvente decat la Wordpress ?

    Desigur, exista si alte posibile platforme, dar le-am mentionat pe astea 2 deoarece sunt mai larg cunoscute.

    ReplyDelete
  2. Trebuie sa fi mai activ de atat :) si SEO este pentru pozitionarea blogului tau in motoarele de cautare

    ReplyDelete
  3. Super tare fotografia! Un peisaj de vis

    ReplyDelete

Atacul cu idei :