Tuesday, June 19, 2012

IRB Nation Cup vs. U-19

[ Derbedeii U19 >> Sanctiuni fara precedent dupa episodul Novi Sad, al "tricolorilor" mici. ]. Acesta este titlul din gsp.ro . "La turneul de elită din Serbia, "tricolorii" i-au speriat chiar pe reprezentanţii UEFA, care l-au anunţat pe Stîngă: "Beau în oraş! Fac mizerie la vestiare şi la antrenament!". Comisia Tehnică a FRF a demarat o anchetă, iar concluziile anunţate ieri sînt crunte: comportamentul jucătorilor este execrabil, antrenorii şi conducătorii îi acoperă!" (gsp.ro)
Iata ce reiese dintr-un raport al lui Mihail Marian : "- consumul de alcool în ultimele două zile ale cantonamentului de la Mogoşoaia şi în mai multe rînduri în Serbia
- nerespectarea programului echipei şi chefuri soldate cu pagube la hotelul din Novi Sad
- Buzbuchi a reacţionat violent şi a produs pagube, Puţanu nu a respectat meniul sugerat de medic
- fotbaliştii s-au fotografiat în compania controversatului Buturovici" (gsp.ro).

Acum, ca dedicatie pentru micii alcoolisti iata cateva imagini cu sportivi care, probabil, unii dintre ei, castiga mai putin decat castiga un pustiulica din asta care bea de cade sub mese.
Ca o paranteza, am un coleg la serviciu care joaca rugby. L-am vazut ieri si l-am intrebat daca a cazut cu motocicleta.Raspunsul lui a fost ca a avut meci in week-end.







Friday, June 15, 2012

Noaptea Devoratorilor de Publicitate

Noaptea Devoratorilor de Publicitate este un show creat de către Jean Marie Boursicot în 1981, care s-a transformat de atunci într-un fenomen planetar, cucerind inimile şi minţile pasionaşilor de publicitate de pretutindeni. Totul a început în 1973 când Jean Marie Boursicot, fascinat de reclamele văzute la televizor şi în sălile de cinema, a început sa colecţioneze spoturi şi filme publicitare din toată lumea.
Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2012, ediţia Bucureşti, eveniment organizat de 4 ACE şi MSA Events, va avea loc pe 15 iunie, la Sala Palatului, iar noaptea albă a reclamelor va fi deschisă de invitaţii speciali - Smiley şi Jean Marie Boursicot, iniţiatorul proiectului.
Astfel, pe lângă cele 5 ore cu 290 de reclame din întreaga lume, spectatorii vor avea parte de un concert Smiley, de o prezentare Jean Marie Boursicot - cel mai mare colecţionar de reclame din lume, precum şi de numeroase mini-evenimente şi concursuri de creativitate.
13 dintre cele 290 de reclame reunite sub conceptul "energie pentru creativi" sunt româneşti, aceasta fiind cea mai mare prezenţă a publicităţii româneşti în cadrul NDP, devenit deja o tradiţie în peste 40 de ţări, printre care şi România.
Despre modul în care sunt selectate reclamele care vă vor ţine în priză toată noaptea, Jean Marie Boursicot afirmă: "Nu aleg niciodată reclame pe criterii de marketing, ci pe criterii mult mai personale precum umorul, creativitatea sau factorul frapant. În definitiv, este vorba de o dragoste la prima vedere şi de plăcerea de a găsi semnificaţii noi de fiecare dată când revin asupra unei reclame."
text : aici

Îi mulţumesc Cristinei Bazavan. Ne vedem acolo.


Saturday, June 9, 2012