Sunday, September 4, 2011

Life in Pictures 6



























35 comments:

  1. chiar daca'i scirbavnica, si asta'i tot viatza in fotografii

    ReplyDelete
  2. E și frumoasă și gustoasă!Foarte mult îmi place fotografia.

    ReplyDelete
  3. In sfarsit ceva comestibil ! Mai ales petalele alea glazurate (mie nu-mi plac semintele, deoarece efectiv nu ma pricep sa le descojesc cu dintii, si trebuie sa pierd vreo 2-3 minute cu fiecare ca sa o descojesc si sa ajung la miez, asa ca obosesc si raman flamand ! ).

    Uite ce torturi de nunta frumoase cu flori de soare am gasit !

    http://www.perfect-wedding-day.com/sunflower-wedding-cakes.html

    @niku_elektriku: cum reusesti tu sa dai link activ html in comentariu, ca tare mult as vrea sa stiu fac si eu asta ?

    ReplyDelete
  4. Bună Costin!
    Mă bucur ca ai revenit la acest format,
    eu cred ca am greșit..întâi m-am înscris
    și pe urmă am postat!
    O duminică superbă îți doresc!

    ReplyDelete
  5. Aur si miere... Culoarea fericirii, acest galben stralucitor! Minunata fotografie!
    O duminica aleasa!

    ReplyDelete
  6. Splendide culori! Si care aduc un optimism debordant!

    ReplyDelete
  7. Ai un subiect clasic, dar care rămâne întotdeauna frumos.

    ReplyDelete
  8. galben luminos...floarea soarelui cu belsug de culoare si seminte incarcate de miez ...

    duminica placuta alaturi de cei dragi :)

    ReplyDelete
  9. Exita intotdeauna nostalgii frumoase. :)

    ReplyDelete
  10. Ce părere aveţi ?

    http://atlantis-ariel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Frumos! O zi frumoasa, Costin:)

    ReplyDelete
  12. Poza ta mi-aduce aminte de perioadele în care bunicii mei cultivau Floarea Soarelui. Foarte frumoase perioade.
    Duminică minunată.

    ReplyDelete
  13. Soare, galben, ulei, miere...iar numărul spiralelor spre dreapta şi spre stânga la capitulul de floarea soarelui sunt termeni consecutivi în şirul lui Fibonacci.

    O duminica de aur ! :)

    ReplyDelete
  14. Va salut si imi cer scuze pentru ca nu o sa am activitate azi. Intalnire cu fostii colegi de liceu. Au trecut 10 ani.

    ReplyDelete
  15. ce galben dulce :)
    imi cer scuze ca nu pot participa saptamana asta...avem niste reparatii de facut si casa e cu susul in jos plus meseriasii...:((
    poate voi fura totusi cateva clipe..sper:)

    ReplyDelete
  16. Ce galben frumos! Distractie placuta la reuniune, eu mai am 2 ani pana atunci!:) Zi frumoasa!

    ReplyDelete
  17. Foarte frumos! Dacă fotografia ar putea reda şi parfumul florilor...

    ReplyDelete
  18. Buna! Te invit sa partipi la: Articolul scris de voi pe blogul meu (http://aliceee-traveler.blogspot.com/2011/09/tema-saptamanii-1-articolul-pe-care-il.html)

    Deabia astept sa vad ce destinatii de toamna o sa propui. Iti doresc o dumineca placuta in continuare ....

    ReplyDelete
  19. Care floare
    Parca-i soare?
    Floarea soarelui este una din cele mai simple flori. Invioreaza privirea, inveseleste si pare sa radieze de fericire.

    ReplyDelete
  20. O floare ce emana optimism! Initial si eu vroiam sa aleg o fotografie cu subiect clasic, dar am ales ceva mai amuzant pentru ca e duminica in definitiv...:)
    Distractie maxima la reuniune! Noi nu am reusit sa ne vedem si parca imi pare rau...

    ReplyDelete
  21. am participat si eu, in felul meu, la joculetul tau.
    http://letyourminddothewalking.blogspot.com/2011/09/intoarsa-din-vacante.html

    ReplyDelete
  22. Floarea soarelui...o eterna dragoste!

    ReplyDelete
  23. dap, daca jocul tau ar fi fost proba mea de bac, as fi picat-o :)
    Eu crezusem ca ne adaugi tu link-urile, abia acum am vazut ca e pe baza de auotinscriere. Scuze.

    ReplyDelete
  24. CONSTAT, CU STUPOARE ŞI REGRET CĂ, DE PE LAPTOPUL PE CARE LUCREZ, NU POT POSTA COMENTARII ÎN BLOGSPOT ŞI NICI NU MĂ POT ÎNSCRIE LA FESTIVALUL TĂU DE IMAGINI! pROMIT CĂ FAC ROST DE BANI ŞI TIMP ŞI REINSTALEZ WINDOWS-UL CA SĂ POT VENI LA URMĂTOAREA EDIŢIE.

    ReplyDelete
  25. eu nu pot sa-mi add my link. am incercat si aseara si acum...ma scuipa afara :D
    superba poza, un galben delicios!

    ReplyDelete
  26. Superbă fotografia! Thanks for sharing! :)

    ReplyDelete
  27. Trebuie sa ne povestesti neaparat cum a fost la intalnirea de 10 ani de la liceu ! In poze, preferabil !

    ReplyDelete
  28. Galben din soare, amintirea verii ce se duce...

    ReplyDelete
  29. multumesc, sa stii ca in continuare imi apare "submission close in 14h28min" ieri imi aparea o zi si ceva, am evoluat!
    multumesc pt inscriere, zi frumoasa!

    ReplyDelete
  30. te invit la Pink Mondays, daca iti place ideea si ai timp/chef-fotografia cred eu surprinde cel mai bine esenta unei idei

    ReplyDelete
  31. Soarele bland de toamna straluceste in fotografia ta. Reintalnire frumoasa!

    ReplyDelete
  32. Salut,

    Am scris ceva astazi si cred ca te-ar interesa:
    http://dorinescu.ro/pentru-fotografi

    ReplyDelete
  33. Hello, Costin! Imi pare rau ca am ratat ultima editie a fotografiilor de duminica, insa promit ca weekendul urmator sa fiu prezenta la apel! Si ca sa fie si mai usor sa te gasesc, te-am adaugat in blogroll :) O seara faina! Alice

    ReplyDelete
  34. Am intrat si eu in acest joc... :)
    Sper sa placa!

    http://cristinaluiza.blogspot.com/2011/09/life-in-pictures.html

    ReplyDelete

Atacul cu idei :