Tuesday, April 28, 2009

Scurt CV

Experienţă:
  • Operator Imagine - Digi 24 (Decembrie 2011 - prezent)
  • Operator imagine - Antena 1 -Antena 3 (12.02.2007 - Decembrie 2011)
  • Operator imagine - Senso Tv (2007-2008)
  • Operator imagine - ART Impres (colaborare 2006)
  • Operator imagine - Fundatia Reporter (2006)
  • Operator imagine - OTV(2005-2006)
***************************************
Studii:
  • Facultatea deFilosofie şi Jurnalism, Universitatea Spiru Haret (2001-2005)
  • Liceul Industrial Petrol Câmpina - sectia Matematică-Informatică (1997-2001)
****************************************************************************

14 comments:

  1. Uuuu...frumos CV :)
    Bafta in continuare!

    ReplyDelete
  2. Multumesc ioana, te mai astept sa vizitezi blogul meu.

    ReplyDelete
  3. Fain CV Costi, dar la ZeroTV nu a fost bine? Parcă ăia plăteau regeşte! :))

    ReplyDelete
  4. @ Bogdan : nu imi place sa vorbesc despre fostele locuri de munca. Sau daca vorbesc spun ca totul era perfect, numai ca eu am cautat altceva, sau ca nu eram capabil sa fac fata. E mai bine asa. Daca vrei vorbim pe mail detalii.

    ReplyDelete
  5. Ce face exact un operator TV ? Este ca un cameraman ?

    ReplyDelete
  6. Auzi tu ai familia ta ? (nu e nevoie de detalii, doar intrebam asa in general, din curiozitate, nu inseamna nimic, mi-am adus doar aminte din cauza de C-V.)

    ReplyDelete
  7. Salutare domnu Comba, sanatate si viata lunga (paradox).
    De cv nu am comentarii.

    ReplyDelete
  8. Curriculum...cu doi de r, nu? Iar la festivalul lalelelor lipseste un le.:)

    ReplyDelete
  9. :) ce ma amuza pe mine "bagatorii de seama" de doi lei. Nu sunt in stare de altceva decat de bagat strambe dar sunt atat de lasi incat nici macar nu sunt in stare sa-si asume propria identitate, cand fac cate o afirmatie. Probabil ca sunt niste jurnalisti marunti si complexati. Le e caracteristic spiritul critic. Asta in timp ce ei insisi nu sunt in stare sa produca nimic interesant, creativ si original. E simplu sa arunci cu vorbe si cu noroi dar e greu sa treci la actiune si sa faci ceva util societatii.

    ReplyDelete
  10. @ Dr. Craciun : da este un cameraman.
    Da am familia mea. De ce, par atat de psihopat?

    ReplyDelete
  11. @ gabriela : la cine te referi?
    Seara buna.

    ReplyDelete
  12. wow, am rosit cand am vazut ca am primit un comment de la un expert de fotografie.

    pentru mine aceasta e un hobby, insa nu am invat nimic despre.

    ReplyDelete

Atacul cu idei :