Friday, March 27, 2009

Timpul pierdut in timp...



4 comments:

  1. Ideea de timp da foarte bine...de la poze la proza..asta e clar.
    Despre fotografii...prima imi place cel mai mult.
    Parerea mea este ca e usor defocalizat ceasul in prima....da e f tare ideea. Incadrarea e buna.
    Eu nu am reusit sa fac poze la luna niciodata :(
    Uite m-a inspirat si pe mine ideea cu timpul...
    http://www.alexmazilu.ro/?p=2248

    ReplyDelete
  2. timpul nu se pierde niciodata, ne suceste noua mintile si ne alearga, sa zicem ca ne amageste sau ne amagim crezand ca i-am pus piedica uneori! poate il seduc pana la urma si il pacalesc! :))

    ReplyDelete
  3. hmmm cele 10 ore pe saptamana petrecute jucand ruleta online...bani si timp pierdut...

    ReplyDelete
  4. "Timp pierdut in timp" ...timpul meu se masoara in zile traite frumos! ...am pierdut destul de mult timp, acordand timp altora... acum e timpul meu pe care mi-am promis sa nu-l mai pierd !

    ReplyDelete

Atacul cu idei :